CITARASA RINDUAN

Thursday, January 27, 2011

Main dengan pekerjaku.......Main apa?

Selamat petang sahabatku sekalian,
Tajuk tak ada kaitan dengan kisah citer aku yer…….

Korang dah makan?? Aku kurang berseleralah….mungkin kesakitan di kepalaku ini menyebabkan aku tak lalu nak makan apa-apa….

Jam 2 petang, en zalie suruh aku pulang ke rumah, katanya rehat,,,karang melarat pulak sakitnya,,esok pagi-pagi nak uruskan permit pembantu kedai yang hampir tamat tempoh bekerja………

*************************************
Aku kan isteri yang ikut kata,.,.hahahahha….terus balik rumah dengan kepala yang agak berat, hingga pekerja aku yang 2 orang tu aku lupa nak ambil….

Nasib sampai rumah, aku ingat depa tak ada dalam storm,…adeh..tambah kerja…pusing balik ke citarasa rinduan..ambil mereka semula..nak bior depa jalan kaki kesian pulak..cuaca tak menentu dah 2 hari..kejap hujan, kejap gerimis….

****************************************


Bekenaan tajuk entry nie…
Main dengan pekerjaku??? Ewah……….baiknya hati aku nak main-main dengan pekerja…..main apa agaknya, main teng-teng? Main ceper? Main bola???

Atau………..depa otak kotor sikit di hari khamis….main apa eik????

Eik, kepala berat semula…..tidur sekejap lagi bagus…kan?kan?


PS: macam-macam peel orang!!!!!! Pelik tapi memang benar…



8 ulasan:

My Little Diary said...

salam,

kekekeke.... main masak2 tu...

azian said...

kak...
tak faham????
(agak slow ye...hahahhahaha)

munna said...

main masak2 gerenti betul kan ayu... kdg2 keyword tu mmg yg pelik2 aje yg diaorg cari kat blog kita

Miss Mirror a.k.a Sam said...

nak main mercun agaknya.. dkt2 CNY ni kan... :D

Erin said...

diorang main2 je la tu. :)

Idalara said...

sesekali main2 dgn pekerja barulah pekerja salute tak gitu tak ayu..heheh

ida cuti ari ni..sejak semalam sakit pale tension..ada sesuatu yg serius berlaku kat opis..ni nk buat entry kt blog pun kena tapis2..

hazlin said...

main nyorok-nyorok tu...

azzey said...

ha3...main pe tu?