CITARASA RINDUAN

Thursday, January 27, 2011

Tidur Mati..............

Selamat pagi semua

Hahahhahahaha, jangan terkejut yer,.malam-malam buta aku merepek meraban dengan korang..sebenarnya aku baru bangun dari tidur…..selepas balik dari citarasa rinduan, dalam jam 8.40 malam…terus tertidur depan tv…bukan penat, tapi kepala ada berat sikit…




Umai dan en zalie pun geleng kepala bila nak kejutkan aku, puas diorang kejutkan…tapi aku tak gerak-gerak….sampai en zalie kata, ingatkan nak bior aku tidur sorang-sorang kat ruang tamu…(eik, ada ker patut depa nak bior ibu mithali nie duk sorang-sorang kat rumah bawah)…..

Malam jumaat tau…karang datang antu cekik aku????

Eik……tomo…tamo,.selisih..bior aku jumpa korang dalam mimpi dari terjumpa hantu mak limah balik kampong, hihihihihihi

Walhal aku nie memang jenis tidur mati, kalau mercun bunyi kat sebelah aku pun..ada aku kesah?…..tidur…tidur…..huhuhuhuh

PS: nak ziarah rumah korang sekejap, mana tau, malam-malam ada citer baik punya…dan ada pelbagai menu korang tayangkan…kan?: kan?

8 ulasan:

eelobor said...

pegi lah sambung tidur nuh.....

Citarasa Rinduan said...

eik..dah cerah bijik mata nie...so, nak BW sat.....heheheheh..

eelobor. selamat malam....pi tidur

kasih suci said...

jom blogwalking sama2...hehehe

Citarasa Rinduan said...

kasih.....
jommmm

ainnoraini said...

saye pulak en somi yg tido mati...penat sgt katenye hari ini...ade kat dpn tv..
kesian...tv pulak nengok dia...

tak sempat nk tayang menu la...
semua dah masuk dlm ini perut...hujan2 cam ni kebuluran semuanye...

Miss Mirror a.k.a Sam said...

MM pun skrg ni mcm seram2 klu tido sesorang... padahal dlm kubur pun kita sesorang kan? Hee entahlah.. seram kan?

Proud Mama's Dairy said...

ada siap sound effect ke? hehe..

azzey said...

sib baik blh terjaga juga ye ayu. klu x nanti en zalie amik air nak kasi ayu mandi...hu3...