CITARASA RINDUAN

Sunday, January 30, 2011

Banjir, laluan kulaijaya-Bandar teggara,-Kluang, Johor

Pengumuman…

Jalan kulaijaya menghala ke Bandar tenggara – kluang, banjir telah berlaku..air ketinggian paras lutut namun deras, mengakibatkan semua kenderaan ringan tidak boleh melalui jalan tersebut..

Namun bagi kenderaan berat dan tinggi, pemandu hendaklah berhati-hati melalui jalan tersebut, kerana air terlalu deras hingga mengakibatkan pemandu ringan yang ingkar, mengalami kerosakkan kenderaan mahupun dihanyut dengan air..



Terima kasih..kejadian pada 30 january 2011, jam 3.30- 5 petang

PS: kredit to en. Zalie yang cekap memandu………

12 ulasan:

Lelaki Ini said...

adeyh2
peratusan mngudin di labis msti kurang today!

Citarasa Rinduan said...

KEPUTUSAN MENGUNDI

65.19 Peratus Keluar Mengundi Sehingga 3 Petang
Oleh NURUL AIN MOHD HUSSAIN

LABIS: Sehingga pukul 3 petang peratusan keluar megundi di N.05 Dewan Undangan Negeri (DUN) Tenang ialah 65.19 peratus atau 9618 orang.

azzey said...

patutle blh amik gbr. ingatkan ayu amik gbr sambil memandu...hu3....

Citarasa Rinduan said...

azzey.......
ayu balik kampung, ada 3 tempat (jalanraya dah naik air)..

tapi,..,di laluan nie,air deras,,.ayu minta en zalie drive..ayu takut....sbb ada 2 biji keter dah tersangkut di tarik air yang deras

Ati Masrif said...

adehh..
ni yg risau kalau hujan tak
berhenti2 ni

di sini ..selalu gak banjir kat
laluan nak masuk tu..
risau pula lah..esokkan budak2 sekolah

Gen2Merah said...

syukur lah kami kat Tawau Sabah jarang2 terjadi banjir di tengah jalan macam gambar di atas. apa pun semuanya rahmat Allah, pasti ada hikmah di sebaliknya

kasih suci said...

cepatnya air naik...

Panglima Muda said...

sejuk malam ini

ainnoraini said...

dah musim hujan kann...
kalau lebat n lame jer sikit hujan mula la naik airnye...

kat sini pun hujan...dari smlm lagi...

IMANSHAH said...

prk tenang effect dengan banjir

azieazah said...

DIA Maha Besar, diberinya hujan.

Semoga kita sabar menghadapi sebarang kemungkinan.

erienz said...

sana sini banjir... mintak esk gi keje x delah tempat air naik...