CITARASA RINDUAN

Thursday, January 13, 2011

Malam JUmaat...............

Disebabkan mesin basuh dah dibaiki…aku dapatlah mulakan proses membasuh dengan aman dan makmur…huhuhu (ayattt……….)

Dari jam 9 malam sampai jam 11.00 malam…aku dok di anjung rumah..sidai pakaian..dengan hati yang amat girang…suka tu..tak perlu keringkan pakaian guna jari-jari aku yang tersangat gebu dan hitam legam…(penat 2 minggu tanpa pengering pakaian..hujan pulak tu)

Mulalah..pasang angan-angan......sidai pakain kasi cun-cun..sebab esok cuti..MIL ada temujanji dengan pakar sendi di KPJ…aku dah bayangkan esok boleh bangun lewat sikit dari biasa,,,,ala-ala bermalasan gitu…

Tapi, bulu roma aku naik tiba-tiba…rasa lain macam…

Wah……baru teringat yang aku duduk dihadapan sekolah………..wah..

Malam nie malam jumaat……….LARI……………..


(AKU tak berani pinjam gambar hantu…nie google yang punya..

Terima kasih en google)

PS: nasib lah kes ketakutan berlaku selepas kerja menyidai pakaian habis dilakukan..kalau tak???????

9 ulasan:

hysman said...

salam kak...

hahaha....
aik nape org takut dgn mlm jumaat?
ni mesti pengaruh citer hantu...
byk sgt tgok citer hantu...

tp awat lame sgt sidai baju?
dr 9 smpai 11?
urmmm..???
huhuu

Citarasa Rinduan said...

hsyman-
nie gara-gara mesin kak lama benor siapnya..
dah 2 minggu di panasonic services...

kak basuh pakaian yang ringan2 untuk 2 minggu..
mlm nie..keluar cadar, selimut segala benda..tu yang lama

hsyman..tahun lpas jumpa pocong...adeh...tu yang bedezub....kak lari..........................seram..
sekolah oooo..dah lama kena tinggal dg penghuninya

azieazah said...

Pasni jagalah mesin basuh tu elok-elok yerrr.. lap, bungkus, gilap. Pepagi cium sekali, nak tido pun cium sekali.

hahahahaha!

Citarasa Rinduan said...

kak azie--
huhuhuh...kalau ayu simpan dalam bilik tidur okey kan>>>

hahahah

Insan Marhaen said...

awat malam jumaat, malam lain?

sissyira said...

salam

alahai lama benor tu kak...

jangan taruk pic hantu kak, nanti syira takut nak mai sini :

alinac lover said...

kalo x mesti x sidai kain punya..hehhe

ilham_un said...

malam jumaat keliwon kak...hahahhahahaa

nur said...

kalau tak.. pasti tak bis sidai.. heheh
ALL IN ONE