CITARASA RINDUAN

Thursday, January 13, 2011

Kongsi menu.............

Selamat malam jumaat semua……

Diam tak diam….hampir setahun aku berblogging..wah sekejap jer masa kian berlalu

Dalam masa setahun nie, aku belum pernah tunjukkan kat korang tentang menu makan malamku…kebetulan tahun lepas aku memang bersungguh-sungguh kurangkan makan……….

Hanya ambil nasi tengahari sahaja…petang hanya makan buahan bila lapar, waktu malam 8.00 malam hingga tidur, aku tak ada ambil apa-apa makanan mahupun minuman….

Untuk pertama kalinya, kupaparkan kepada kalian menu makan malamku jam 6 petang……….

Tara……….

>
>
>
>
>
>
>
>
>

Nasi putih.

Ikan masin

Telur dada

Tomyam

Menu kena tukar kepada nasi untuk tahun ini..kesian kat perutku….kubiarkan kosong tanpa ada apa-apa makanan selama setahun…..

So……..lepas nie apa yang penting, aku tamo diserang penyakit gastric atau ulser usus……., korang lihat nie…..aku suka membajirkan nasiku dengan kuah..itu yang tak ada air minuman…kalau aku cari air juga..sure sendat gile kurasakan..

Korang makan apa malam nie..jom syer menu…….??????


PS: kurang makan salah, lebih makan pun salah..heheheeh

9 ulasan:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

wah kak...zana pun ada kebiasaan makan nasi kalau ada sup tu banjir dgn sup..esp nasi ayam...kalau dpt makan dlm mangkuk..nikmatnya curah sup tu atas nasi.....

IMANSHAH said...

makan kedai mamak tadi..PELITA

alinac lover said...

ala x makan lg la..bru nak p makan ni kak

hehe

Sham said...

salam kenal...

telur dada?hee feveret anak saya ni...

folow citarasa rinduan...

Mat Gebu said...

makan hati berulam jantung...huhu

eelobor said...

hehehe, kata tak makan nasi

azieazah said...

Hmmm takper ker hanya kuah sup tanpa air minum?

Kalu diet, bukankah kena minum air banyak? Air sebagai pembantu kita buang toksid, kan?

Citarasa Rinduan said...

zana--
heheheh, zana...tu tomyam sayang...kak suka ratah ikan masin dgn kuah tomyam...sedap.....


cikgu iman--
cepat cari pasangan cikgu..nanti ada yang tolong masakkan

yong-
yong..makan malam jgn lewat2..nanti tak cun..customer lari

sham--
telur dada, kalau potong bawang banyak2 lagi selera....
terima kasih singgah ke citarasa rinduan...semoga ukhwah kita berpanjangan...

eelobor--
My MIL kena gastrik sampai ke kes ulse...aku tamo sakit mcm mak mertua..sensara,,,,semua makanan tak leh makan..
so,,,,,skrg nak makan nasi tapi dgn waktu yang sesuai...

kak azieazah--
kak,
maksud ayu..minum lepas setengah cam...bukan makan malam itu berserta air..kuah dah ada..tu yang senak semacam

bab air..ayu hanya minum air suling..7 gelas sehari atau lebih..setuju..utk buang toksin dan asik urik...

Citarasa Rinduan said...

cik mat gebu--

ampun cik mat..ayu tertinggal balas komen..hehhehhe
ulam jantung???
cicah sambal belacan..ayu hantar malam2 yer..dengan baju cicakman...heheeh