Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Thursday, January 13, 2011

Berjaya ker????

Yes matlamatku tercapai akhirnya..semua urusan berjalan dengan sempurna...sampai ke rumah sebelum umai balik sekolah…..

Tu dia……….aku tak lah bawa keter laju-laju….tapi bab pembelian di kota tinggi..aku ada guna skill sikit, skill apa????? Hanya ayat yang cair-cair jer…sebagai contoh………..

Kedai Elektrik—

Apek…terima kasih tolong baiki mesin basuh saya……sekarang saya nak cepat angkut bawa pulang itu mesin…….baju banyak belum basuh….ada 4 lori menunggu..huhuhuhuh

Di kedai untuk beli barangan citarasa rinduan-

Bibik, cantik hari ini……….buat kerja pun sangat laju..saya suka lah cara kamu…ini ada list barang-barang….kalau kamu siapkan lagi cepat…lagi cepat kamu kurus….hahahhaha

Di farmasi-

Hai Kakak.selamat pagi…ubat ini untuk ibu mertua saya………..dah kehabisan..tolong bagi saya segera……kesian dia….(huhuhu…walhal..ubat tu ada tinggal 2 biji..heheheheh, sajer nak suruh awek tu buat cepat-cepat..kalau tak asyik tayang kuku dan gigit jari depan laptop…sure update FB…heheehh)

Tapi, syukur sangat…….kawan-kawan yang bagi nasihat diiringi doa kepadaku….tiada apa yang boleh ku balas.hanya ucapan TERIMA KASIH……. Sayang korang…..


PS: ada 2 jam nak rehat…………nak tidur atau nak makan tengahari????????

9 ulasan:

Mas said...

alhamdudillah..semuanya berjalan lancar....ligat betul ayu ni.....he..he...
ayu, makan la dulu..lepas tu boleh berehat...2 jam tu kira lama gak....

Unknown said...

berehat kak ~

eelobor said...

hehehe...boleh gaduh2 ngan ko.

Unknown said...

mas--
thanks....kalau makan dulu...adoi...sure perutku boroi...hehehehehe

PS:mas, ayu kena laju sikit...kalau tidak....semua tak menjadi...lagilah kedai makan...customer nak yang terbaik...so, kena lah hari2 marathon...hehehehhe

yong--
hehehehe..yong....nie rasanya kalau yong dah minta kak rehat...kak nak tidurlah..mana tau l=boleh mimpi sampai ke kedah nun..heheheh


eelobor--
gaduh?

dengan ko..no hal..jangi rm0.15 sen digengaman...hahahahha

sahromnasrudin said...

alhamdulillah..mmg pantas betul awak..efisyen orgnya kan

maszmadi said...

makan dulu, baru tidur.. tapi orang cakap tidur lepas makan x elok kan.. hehe

Pala Maldini said...

haha! bagus lah trick puji2an dulu kemudian minta apa yang kita nak..

"like"

IMANSHAH said...

Saya baru habis kelas, ada sejam rehat..wahaha

erienz said...

wah cpt sngguh....oklah ayu...ada masa sikit utk berihat...