CITARASA RINDUAN

Monday, January 3, 2011

Fahmi a.k.a Apex dapat rumah, aku pun terima habuan...dari siapa???


Kalau si Fahmi a.k.a Apex penjaga gol Malaysia (skuad Harimau Malaya) boleh dapat rumah gara-gara jasanya membantu Negara menjuari Piala AFF Suzuki..sumber sila klik sini….Tahniah apex…sure elia senyum keriangan….hehehehhehe

Aku tak kurang hebatnya….malam nie, en nuffnang bagi aku RM…tak lah banyak..tapi, bolehlah beli 2 kotakl aiskrim…heheheheh

(awat ingat makan jer nie, sabor..esok tengahari boleh makan aiskrim.....)








Nie hah…hasil RM yang ku perolehi untuk minggu lepas…selepas cash out dilakukan oleh sahabat ku ( blogger hebat…nama aku nak rahsiakan dulu…) ehehehhehehehe


PS: terima kasih nuffnang, walau tak dapat beli rumah..boleh gak beli no rumah ganti yang sedia ada….dah karat gila…

10 ulasan:

Syafiq Rosli said...

wah..da byk jgk tuh sis

Citarasa Rinduan said...

shafiq--
nie lepas cash out minggu lepas...selalu dapat ciput hanya seringit dua ringgit..now??? puluh2 gak kan..

askrim potong, askrim masmello......atau apa eik nak beli??/hehehhe

Kalamhati said...

wah ok la tu..byk tu pun itu rezeki tu kan..hehe

sis, sy ngaja tahun 5 ngan 6 kt sekolah

Citarasa Rinduan said...

kalamhati--
syukur...sikit pun sekurangnya titik peluh kita gak kan???

heheheh...

oh..tahun 5, 6....memang silibus guna warna warni eik??
MEMANG lain dari tahun ayu..

IMANSHAH said...

nufnang tu dah geng ngan ayu..leh ar

Citarasa Rinduan said...

cikgu iman--
dulu tamo kawan...sekarang nuff dah kembali...hehehe..rezeki kan?

azzey said...

CITARASA RINDUAN: Npk gayanya dh berkawan baik ngan Nuffnang..:)

alinac lover said...

waaa sakan..oke da tu

hehe

EiJa ZaQuaN said...

alhamdullillah..ade jgk RM..., eija nya setakat ni xde rezeki lg nak merasa duit nuff..huhu..

azieazah said...

Tahniahhh...! Hebat gak tu.