CITARASA RINDUAN

Saturday, January 1, 2011

Baru sampai......

Salam

Baru sampai ke rumah, punyalah sayang nak tinggalkan kampong halaman…hari nie habiskan masa, hanya dengan bersenang2 dirumah tempat ku dibesarkan..

Kalau boleh nak duduk bawah ketiap ibunda, tidur beralaskan lengannya….nasiblah ada tanggungjawab lain..kalau tak…malam nie sure aku sangkut kat kampong lagi..hehehehe

Jalanraya?? Semalam agak jem gitu..alhamdullilah…hari ini, bila arah balik tak sibuk pun…so bolehlah aku tekan minyak lebih sikit…tak laju pun hanya 100km…hehehhehe

Oh yer, hadiah ulangtahun kelahiran en zalie?? Aku tak sambut apa-apa pun..kecuali aku buatkan kuih kegemarannya..dan aku belikan gaget untuknya..

Sebagai kenangan di usiannya menjangkau 33 tahun…(dah tua kan??? Kalau en zalie seakin tua…..Aku???? tetap comel..wawawawa…..)

PS: korang nak tau siapa yang menang GA teka jumlah RM coklat yang ku beli??? Tunggu yer..jam 11.11 malam nanti aku habaq…

***al fatihah untuk keluarga arwah Faizal Yusof (bekas suami siti Nordiana), atas permergiannya meninggalkan dunia, al fatihah sumber dari http://www.meow.my/terkini-faizal-yusof-meninggal-dunia.html******

4 ulasan:

Mat Gebu said...

salam ayu, selamat hari lahir utk en zalie...uikk tua saya rupanya dari en zalie...erkk...hehe.. al-fatihah juga utk arwah..

Citarasa Rinduan said...

salam cik mat..
terima kasih yer, entry jam 12 tengahmalam tu..memang buatkan ayu terharu..thanks so much from en zalie..

alfatihah, arwah ada sakit jantung rupanya....adat yer.yang hidup pasti pergi...semoga arwah dimasukkan dlm golongan org y beriman..

eelobor said...

aik...biar betul en.zalie masih muda dari aku nie.

azieazah said...

Selamat kembali semula AYU.

Yang paling ketara, tentulah ZALIE dan 3 pengomen di atas lebih muda dari Kak Azie. wuaaaaaa...!