CITARASA RINDUAN

Friday, January 21, 2011

Hari Jumaat??? cuti........

Assalamualaikum…

Selamat pagi jumaat sahabatku sekalian….semoga hari ini lebih baik dari hari sebelumnya……buatlah perkara-perkara sunat di hari jumaat agar kita sentiasa diberi ganjaran untuk dibawa kesana nanti..amin


Hari ini, citarasa rinduan tutup…(cuti khas kami), so..jangan pula ada yang tiba-tiba dok serang citarasa rinduan ya!!!…nanti jumpa pintu biru yang tertutup rapat jer..hehehehehe

Rancangan/ diari hari ini? Agak-agak

  1. jogging (time pagi nie, dalam jam 7pagi-9pagi)
  2. nak masak ayam panggang bersalut lada hitam (menu makanan tengahari)
  3. nak facial muka (rasanya sempat kot petang nie)
  4. nak apa lagi eik??………..(okey-okey kita tunggu jerlah apa-apa yang akan berlaku….biasanya hari jumat macam nie, lain yang aku rancang lain pula yang akan berlaku…seperti hari- hari sebelumnya??? Kan..kan……

PS: korang kerja eik hari ini?? Kerja molek-molek ya….sure geng-geng perempuan cantik berbaju kurung dan bertudung, si lelaki pula…kalau hari jumaat korang sure berbaju melayu…siap bersamping lagi….peweettttt

8 ulasan:

kak ina kl (1) said...

wah bestnya menu hari ni..ayam wei..sape yang tak suka.

dah lama tak buat facial..minggu depan nak memanjakan dirilah.

kek hari jadi imran..tgh fikir nak buat kek apa..

eelobor said...

ntah...asyik2 perkara sunat tu jer ingat. banyak lagi perkara2 sunat lain di hari jumaat & malam jumaat kan? hihihihi

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..kami pakai baju korporat..takde maknanya baju melayu huhuhuhuh

norhidana said...

akak tertinggal beberapa aktiviti lah...
nengok sinetron, pastu ptg supink hehehe... blh gitu...
selamat bercuti2 n berehat2 ye kak
dana nk panggil akak ironlady lah

ainnoraini said...

bestnye ayam panggang lada hitam.

kite pun dah lame tak pegi buat facial...asyik sibuk memanjang jer...

azzey said...

Saya pakai baju kebaya krim hari ni ayu...:)

p/s: by the way tq atas pujian Ayu ye..Kita semua cantik. Ciptaan Allah mmg semuanya cantik & sempurna...:)

azieazah said...

AYU, buat facial guna rempah lada hitan tu ker? hahahahaha

Ehh Kak Azie pun suka tengok orang lelaki pakai Baju Melayu yg lengkap pada tiap Jumaat. Sopan dan macho!

Citarasa Rinduan said...

salam kak ina kl--
ayu rancang nak masak ayam panggang utk en zalie..
menu utk ayu ikan kembung masin, sayur sawi jepun bening dan sambal tomato....
bab facial?? tunggu petang karang, entah jadi atau tak..hehehe

bab kek imran tu, apa kata kak buat coklat....sure imran suka tak terperi...cup cake ker?


eelobor--
ko nie??????? sat2 aku ke tempat ko..bawa rotan utk ko eik....tunggu


sahrom nasrudin--
wsalam, ewah....hensem lagi bergaya tu berbaju koporat...tapi hari jumaat kalau bersamping bersongkok..sure saya jeling2 kat encik sahrom


dana--
sinetron?? kak tak suka layan lah sayang...citer apa dok best tu?
shopping?>> adeh..kak tak minat, nanti kalau ada geng agak2 menjadi gak..
thanks sayang....

bab ironlady>>. hehehehe...malu nyer...thanks


ain--
petang or malam kita tayang eik, bab facial...nanti kalau selpat kita pi spa sat...
jom2....manjakan diri...hehehe


azzey--
sure awak bertambah cantik dan anggun......
PS: secara reality dimataku..kamu mmg jelita.....


kak AA--
kak azie..kalau guna lada hitam..sure ayu macam ayam panggang..hahahhahahah


kak,.,...hensom kan kalau jejaka berbaju melayu....tertawan lah ayu..cair lorr..