CITARASA RINDUAN

Tuesday, January 4, 2011

Rezeki lagi, dari nuffnang lagi ker??

Selamat malam…

Agak lambat update entry..tapi puas blogworking ke blog kawan-kawan pada malam nie

Sebenarnya badan agak seram sejuk, jangan demam udahlah…jam 3 petang rasa lain macam..rasanya badan terperanjat dengan jadualku yang agak berubah untuk 2011…

Tapikan, nak tunjukkan rezekiku pada pagi ini. dari guru besar Tabika KEMAS untukku…semalam aku ada 3 tandan pisang yang masak ranum itu yang ku agih-agihkan….. sedekah pada geng-geng aku disini..yang paling terharu cikgu maznah balas balik…ingatkan apa lah dalam bungkusan..rupanya…..TALAM PISANG…

Peberetku…………………..

Terima kasih cikgu…………….aku sarapan dengan perut yang kenyang…

PS: kalau Nuffnang kasi makanan, peeh.................akulah manusia yang paling happy......

6 ulasan:

Lelord said...

hehehe best arr kalau nuff bagi kan

ayu jom join
http://canteek-selalu.blogspot.com/2011/01/contest-jelingan-manja.html

erienz said...

huhh, talam pisang tu...x pernah rasa lah...mst sedap....

Mas said...

itu yg dikatakan rezeki ayu...masing2 murah rezeki...dikongsi bersama lak tu....alhamdudillah...
ayu...klu dah rasa tak sedapp badan, byk2 berehat dan makan ubat klu perlu...harap ayu sihat yerr...

Citarasa Rinduan said...

kak lelord,
kalau nuff bagi makanan..ayu kongsi dgn kawan-kawan juga....hehhehe

Citarasa Rinduan said...

erin--
sangat sedap, lembut, harum, masam manis..
kena cari kat pasar malam atau pasar yang berdekatan..

orang johor rajin mengtalam

Citarasa Rinduan said...

mas--
syukur2
ayu makan dgn hati yang lapang, kenyang jer...........

nie dah ambil ubat..moga2 sihatlah esok hari...

badan nak byk gunakan...lagilah, ayu nak uruskan kedai, umai dan en zalie...
moga2 sihat, thanks atas ingatan...