CITARASA RINDUAN

Saturday, January 8, 2011

Award dari Blogger Matahari (KELLA)

Award sahabat setia, dari teman blogger yang rapat denganku, walau belum bersua ku tahu..kella adalah blogger yang sangat baik hati, peramah dan setiakawan……..

Terima kasih kella

Kak hargai award yang kamu berikan kepada kak Ayu,dengan senang hati kak abadikan untuk kenangan award ini sudah dimiliki oleh kak Ayu......

Semoga ukhwah yang kita jalinkan berpanjangan selamanya…..sayang kamu.......


PS:Ku terima award ini pada semalam, namun..oleh kerana aku kepenatan yang sangat selepas 1 hari menguruskan passport pekerjaku…(maklumlah hari jumaat, adalah hari buzyku)

Entry yang terpampar pun ku auto publish..

Edisi kejutan untuk blogger cik mat gebu pun masih lagi belum siap untuk dikongsi, ambil masa untuk upload pic yang mana, sempat en zalie rakamkan tengahari tadi. Sedia nantikan entry itu yer…

***nak mandi..badanku bau masam*********


6 ulasan:

Muhamad Zaki Zafir said...

salam kak ayu..jemput join contest sy ya.baru start td.senang je.. ;)

-->'CONTEST RECOMMEND LAGU TERBAIK :D'

Zulfahmi Abidin said...

blog nie mmg tak boleh dipisahkan dengan award.hehehe.tahniah.^_^

Mas said...

tak sabar nk tengok...
ayu , gi mandi biar wangi dulu..he..he..

eelobor said...

*petua, gunakan clorox..... hilangkan bau masam

ab@h_Izz said...

Tahniah..
tak penah lagi dpt award..hi..hii2
cantik award tu...

Citarasa Rinduan said...

salam zaki--
thanks pelawa kak..kak tengah cari muzik yang sesuai..
maklumlah..kak nie lagu2 yang paling suka pun old muzik..hehehee

zulfahmi--
alhamdullilah inilah hikmahnya bersahabat..

mas--
kak, ayu bubuh minyak wangi dr body shop nie..sure harum jer depan lappy

eelobor--
siap ko eik.....sajer eik nak gurau ngan aku...tunggu.aku kejor kau......
PS" wajahku dah cerah..tak guna clorox tapi guna kapur kasut..hahahha

abah izz-
terima kasih, award ini dari blogger kella..sudilah follow blog beliau...