CITARASA RINDUAN

Thursday, April 21, 2011

Skuad ERA dan hari Lahir sahabatku Suryani

Assalamualaikum..
Selamat hari lahir ku tujukan buat sahabat baikku.. Suryani pada 21 april 2011, Sue...teman di saat suka dukaku selama ku berhijrah ke felda sungai sayong..

Ku doakan semoga sue, dipanjangkan usianya di beri rahmat dan hidayat dariNya....dan dimurahkan rezekinya.....

Kebetulan, skuad radio ERA datang ke gugusan felda sungai sayong Kulaijaya, singgah makan ke kedai citarasa rinduan... mulanya aku tak perasan, mujur adik angkatku Zana memberitahu melalui telefon bimbitku...

Terima kasih skuad ERA... dengan cendermata yang ku perolehi berlambak-lambak..... banyak manfaat ku temui dari cenderhati itu............


PS: hilang seketika perasaan sedih yang ku alami, dimana skuad ERA sudi menghiburkan kami, dan meraikan hari kelahiran Sue.....  ... rasanya, sudah tiba aku menceriakan diri....Insyallah...semoga semangatku datang kembali..

13 ulasan:

mungelily said...

akak ayu ku syg...chill up!!! ;)
xmo sedih2...
doaku moga k.ayu kuat n tabah dlm melalui liku2 hidup...

wahhh syiokk tuh dpt present manyak2 dr skuad ERA...hihihi~~~~

Yan said...

Sue ada kedai makan ye..

Akak ni walaupun org Johor, tp tak penah sampai area sini..

Kalu lah tersesat di sana, boleh jumpa dan cuba makan di kedai sue ye.

Sunah Mohammad said...

moga semangat akak pulih kembali...:)

jeBateja said...

Xplore lah kak...cenderahati tu...nak gak taw..apa dia bg...mana taw...leh minta seketul dua...

tak sabar menanti keceriaan akak nan ayu.....

Mizz Intan said...

semangat akan datang jua..
dimulakan dengan lafaz Bismillah dan senyuman =)

kella said...

selamat malam kak ayu.. singgah memalam kat sini.. :)

sihat kak?..

Cikgu CTE said...

rindu sesangat kat tuan blog...

mama maman said...

sama ngan cikgu cte... rindu..:)

Kakzakie said...

Alhamdulillah adik kakak dah sedikit pulih. Ini juga terapi yg tak ayu sedari sebenarnya.... Allah masih kasih dan Dia bagi dengan cara begini....
Macam kakak juga....

akuanakpahang said...

Salam singgah hari jumaat semoga ceria sentiasa :)

Fyqa said...

salam singgah kak ayu :)

aLieF si Muncung ManiS said...

happy birthday kepada kawan kak ayu..wahh..bestnye dpt jumpa skuad era..best...

azzey said...

Mintak le sikit cenderahati tu....boleh??? Hi3....