CITARASA RINDUAN

Friday, April 29, 2011

Dan pemenangnya.........

Assalamualaikum...

Salam pagi jumaat sahabatku semua..

Ku doakan kepada kalian semua dan diri ini dalam kesejahteraan yang baik-baik sahaja..semoga segala pekerjaan yang kita lakukan pada hari ini dan esok hari seterusnya pada hari esok-esok dirahmati olehNya.. amin


Hah!! Semalam aku ada buat satu contest kecil,. Ala-ala teka kacang gitu..

Dan nak umumkan....pemenangnya adalah

>
<
<
<
<
<
<
<
<
<
<
Wah!!!!!!! Tak ada pemenangnya lah.. harap maaf ya..


Kalau kalian nak tahu apa jawapannya.. sila lihat gambar  dibawah.. perhatikan set mana yang en zalie makan?? B kan?? Tapi ayamnya??? Heheheh.. en zalie makan bahagian dada..... (maklumlah. Bahagian itu sahaja yang elok untuk orang diet)





Apa-apapun terima kasih kepada semua peserta yang join contest pendekku itu..

PS: hadiah akan di bawa ke contest teka berikutnya....(Pagi ini nak ke pusara arwah FIL) Al fatihah untuk arwah...


20 ulasan:

Mama Janet said...

MIntak maaf ayu.sebenarnya dh lama nk tanya en zalie tu sakit apa.

eelobor said...

tak aci....kak limah main tipu. huhuhuhu

alinac lover said...

hahha ok sempt yong nk join nnti~ hehhe

Kakzakie said...

Assalamualaikum Ayu,

Bertuah sungguh Ayu nie. Nasib baik kakak tak teka sebab dah ramai yg meneka. Lain kali jangan trick tau...:)

bujal X said...

tak suka dada ayam~~terlalu menyihatkan~haha~~

Izan Ishak said...

terlepas nak join...huhu...takde pemenang rupanya...

mama maman said...

tak sempat nak join contest ayu... busy sikit smlm... next time eks...
hhheee... nak tau gak dpt hadiah apa.. ??

NadiRah said...

betul ler set B..x tnye pon ayam makan bhgian yg mana,,,kih3

Ati Masrif said...

oh...bagus gak takde pemenang

ada can kita nak join nanti pula

suri solehah said...

tak leh tengok gambar..tak tahulah pasal apa..huhu..lafatih untuk arwah FIL ayu

CT NoArIzAh ArIs said...

Alamak terlepas cntest smlam... x de joki..huhu!!

gadisBunga said...

hadiah snowballed la kalau cemtu kan? mueheheh~

Nur Hawa Mohd Zin said...

berselera ya dia makan...

norhidana said...

salam pagi jumaat ye kak...

alamak dana tak sempat join pun contest tu hehehe...
selamat bercuti ye kak...

sarah-najwan said...

buat lagi kontes tu..hehee

AngahSayang2314 said...

ooo kita bakor jer.. hehehe...

al-fatihah

munna said...

terlepas kontest ni...takpe yg lain kali je lah... first time munna tgk En. Zalie...

gedek! said...

memang suka tang dada....

Citarasa Rinduan said...

terima kasih semua..

hehehe.. takkan nak bagi soalan yang senang2 kan.. heheheh.. jangan marah yer sahabatku semua...

nanti join lagi....

ieda said...

alamak ayu ad contest ke ?? x sempat nak joint :)