CITARASA RINDUAN

Wednesday, April 20, 2011

Operasi sementara

Assalamualaikum...........

Selamat pagi rabu sahabatku semua...

Untuk makluman, citarasa rinduan akan beroperasi seperti berikut

Waktu operasi : 7. 00 pagi – 7.00 malam

Hari operasi : sabtu – khamis (jumaat cuti)

Ini adalah untuk sementara waktu, semoga perniagaan citarasa rinduan, tetap di hati pelanggan setia dan pelanggan yang mengenali kedai makan kami...
Terima kasih

PS: rindu nak BW ke blog kalian, namun keterbatasan ruang/waktu menyebabkan ku perlu bercuti untuk ke blog kalian,dan terima kasih kepada beberapa blogger yang follow blog citarasa rinduan, terima kasih kepada sahabat yang sering telefon/sms kepadaku...jasa baik kalian ku hargai

26 ulasan:

ibuintan said...

semoga CR terus maju

Ayu, apa khabar sekarang? rindunya dengan celoteh Ayu

eelobor said...

rindunya entri dari ayu CR

missbby said...

rindu kat ayu jugak..jaga diri k..

kakcik said...

Assalamu'alaikum Ayu...

seperti yang selalu kakcik pesan, dahulukanlah mana yang lebih utama. Semoga Ayu sihat dan dapat menjalankan tugas di CR denganpenuh tenaga. :)

Insan Marhaen said...

CR kena beli blackberry la. boleh juga BW masa tunggu pelanggan

sahromnasrudin said...

assalamualaikum..

better pakai iphone..leh BW masa tunggu bayaran di kaunter kan...

Sari Yusa Ibrahim said...

semoga Citarasa Rinduan terus mendapat tempat di hati pelanggan..

mama maman said...

Ayu: rindu ngan ngan blog CR nih.... dan rindu ngan entry dr ayu...:)

Lelord said...

Takpe take ur time. Insyaallah rezeki CR bertambah

Mas said...

rindu kat ayu...
moga semuanya baik2 yerk...

My Little Diary said...

semoga semuanya berjalan lancar...

JunAina said...

ayu...

masakan sedap, layanan bagus, suasana selesa tiada siapa akan menolak perkidmatan kita! semagat mesti kuat ya...

Kakzakie said...

Assalamu'alaikum Ayu,

Moga semakin tabah dan kuat dalam mengharungi hari-hari yg dilalui...

zaidah said...

satu hari nanti akak akan singgah jugak kat CR yer ayu...

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

itulah lama dah x nmpk ayu kat blog sy..semoga CR terus maju..bilalah sy nk singgah makan di sana yer..

Siti Indrawati said...

Assalam AYU..X pe..buat yg lebih penting dulu,kami semua tetap sabar menunggu entri Ayu..semoga CR terus maju..bilalah nak singgah CR ni?hehehe..

senyumSOYA said...

rindu ngn akak...(^^~ semoga trus maju akak ya.. insyaALLAH~

ainnoraini said...

semoga ayu terus maju...

rindu kat ayu...lame tak bace n3 dari ayu..

azila said...

Ayu..kitorang tunggu, xperr:)

norhidana said...

insyallah CR akan ttp utuh n berjaya, pelanggan pun sentiasa ramai je...
dana tau akak n family sume tabah n kuat...

miloais said...

ayu... jaga diri - jaga kesihatan ye...
take your time dear!
blog ni tak kemana pun....

munna said...

InsyaALLAH.. Citarasa Rinduan akan terus maju ke depan

azian said...

kak ayu...
take care...
miss u...

CT NoArIzAh ArIs said...

Ayu.. ada masa nnt sggh ke RKTS abl award kamu yea !!

http://ummi-ieraakmal.blogspot.com/2011/04/award-dari-maklong-maaf-lewat-gantung.html

cik pulau said...

rindu akak...
hehehe.^^,

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

moga CR maju dan terus maju...rindu sis ayu..huhu