CITARASA RINDUAN

Saturday, January 5, 2013

Mana boleh jadi....

Pagi hujung minggu ramai geng2 basikal singgah CR, dari basikal yang biasa-biasa ke jenama mahal yang beriban-riban.. Tetap suka-suka aku panggil depa geng basikal. Huhuhh..

Jangan tak tau.. kebanyakkan dari mereka ada yang bekerja sebagai pegawai bank, guru malahan perniagaan.. bukan calang2 kan...

Bagi aku,jaga bank ker, mat despatch ker, bab mementingkan kesihatan memang diberi keutamaan.

Mana boleh tahan, lepas memasak... aku round kampung.. sekurangnya geng basikal pembakar untuk aku menjaga kesihatanku..Hehhehe

Orang kampung memang paham dah.. kalau nampak aku round sorang2... depa tak kisah mengata.. Thanks semua..

ps; ker aku memang tak tau malu?. huhuhu

23 ulasan:

umialya said...

rajinlah CR..

[PCL] said...

tak payah malu dgn menda bagus nih, kerah diri utk kesihatan..., cantik basika tu..mesti mahal giler !

citarasa rinduan said...

kak tini..

itulah,sbagai peniaga kn jaga bentuk badan.. hehe
malulah kalau membesar dgn jaya.
hahha

citarasa rinduan said...

biasa2 jer basikal tu. ayu beli second hand dr abg ipar..
pcl klu nak cari baru mmg kosong akaun nanti. hehehe

Mas Zull said...

assalamualaikum ayu...mmg best kalau dapat menaiki basikal ni boleh buat satu rutin badan pun sihat...:)

citarasa rinduan said...

moga2 dimanfaatkan..

terima kasih kak Mas

teratai said...

Syabas ayu! Dulu masa anak2 bersekolah, kadang2 tu berbasikal petang2 dgn mereka!

Fadilah Aziz said...

seronok naik basikal ni, dulu saya pergi sekolah pun naik basikal sampai muka jadi berbelang sebab pakai tudung..hihi

ieda said...

sesekali berbasikal best kan dik ;)
sedang bayangkan .. ;)

azieazah said...

Kalu kat kampung saya, kompom la kene kutuk kena perli kena mengata. Tapi kalu di bandar, perkara ni biasa jer. Mulut orang memang gitu. Abaikan saja.

ishy77 said...

Mmg kental la kak..kagum sy. Sy mmg tak le..mungkin blom smpai seru tu kot.hehe

ibuintan said...

basikal cantik dan mahal... nak malu apa Ayu, kalau akak bangga ada lae tu... bestnye xtvt berbasikal ni

Manan Qayyim said...

best tu... berbasikal ronda2 kg...

My recent post : Jom Serta : Projek Bloglist 2013 MQ-Network

Queenie said...

apa nak dimalukan berbasikal...?
bukannya bonceng laki orang! wakakak

Nur-nba said...

Bagus2.. pedulikan apa orang lain kata. Jangan malu untuk kebaikan kita juga..

azi said...

Salam kenal Ayu....akak folo Ayu dah tau..:)
p/s Memang seronok naik basikal..akak pun dah lama tak naik basikal..

MystoryPic said...

sekarang ni berbasikal memang famous... di mana-mana pun ramai yang berbasikal

Wak Gelas™ said...

wak pon dh lama X kayuh basikal jugakkk.. uuuHUu

MaMa Rey said...

tak pernah berbasikal sebab tak pandai berbasikal..
dulu pernah berbasikal tapi terjatuh..sejak itu tak mau berbasikal lg..

cucu umie said...

basikal sis ker tu?? hehe

insan marhaen said...

Teringat permintaan ibu_suri minta belikan basikal untuk pusing-pusing dalam rumah, katanya.

Sayangnya basikal saiz ibu_suri itu terlalu mahal untuk IM adakan buat masa ini!

zila norazila said...

Dh lama x kayuh basikal..klu dh sda team mmg sronk kn..aritu nmpk kt PG ramai btl groip diorg..

Zira Aziz said...

duk kat umah mmg xpnh kayuh basikal..tapi bila blk kg, kdg2 lepas gian round kg ngn beskal.. :D