CITARASA RINDUAN

Thursday, January 3, 2013

Umai ke sekolah PASTI lagi

Alhamdullilah.. hari ini hari ke dua Umai kesekolah yang sama, mudahan anak daraku menjadi insan yang terpilih dari segi rohani dan jasmaninya. Mudahan akhlaknya terpelihara. Amin..

Biarlah orang kata hijau itu. totttttt.. yang pasti aku bukan bijak pandai untuk menentukan politik.. cukuplah pelajaran yang telah setahun sebelum ini yang ku perhatikan tiada unsur2 politik dicampur adukkan..

Syukurilah.... ilmiah yang diterapkan mencukupi untuk budak seusianya... mudah-mudahan kekal hingga anak-anak menutup mata..

ps;
jelik dengar orang menuduh bukan2....

12 ulasan:

abah khalisha said...

mudah-mudahan amin..anak AK pun dah stat sekolah da

Daddy Ziyyad said...

Saya pernah baca & dengar org kata tadika PASTI ni ada unsur PAS...tapi saya tak kisah, asalkan anak anak kita dpt yg terbaik, why not kan?

Kakcik Nur said...

Comel je Umai dalam seragamnya. :)

Nurulhuda Abdul Latip said...

ala..kat sini ramai je orang hantar kat tadika Pasti..anak saya ok je pun takde apa2 pun yang penting belajar agama..

Nens Collection said...

ololo..comelnyerr dgn seragamnyer...hehe

rajin2 belajar..;)

wati said...

salam..dh lama ikuti blog ini, tp x pernah komen rasanya...hehe..anak sy juga di hntr ke pasti...alhamdulillah,xde unsur2 politik..

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

Eh! Ada pulak yg main tuduh2 macam tu ya? Akak tak terfikir pun, emmang dangkal pemikiran diorg ni, pendek akal namanya...

cucu umie said...

yg penting umai berjaya didunia dan akhirt.. amin44x

Kakzakie said...

Anak dara kakak dulu semua kakak hantar Pasti tapi siapa yg untung kita jugakan Ayu... Tak ada masalah solat, doa, membaca semua dah boleh dlm usia belum 6 tahun.

jeBateja said...

wahhh...anak kita pun sama lah....PASTI bandar bukit mahkota....ahakz

Puteri Satu said...

salam kenal dari akak.. akak tahun dah dah 2 tahun hantar anak kat pasti.. sangat puashati...niat kita hanya satu.. semoga anak2 kita mendapat ilmu agama yang secukupnya di usia 5-6 tahun.. kadangkala tak sedar bergenang airmata bila anak yang berusia 5 tahun petah membaca surah2 muqaddam.. yang ada sesetengah surah kita sendiri pun tak hafal...

Jemarisuri said...

mudah-mudahan tercapai hasrat hati CR..umai menjadi ank yg solehah...ameen