CITARASA RINDUAN

Wednesday, January 16, 2013

Wordless Wednesday : Buah apakah?

Kunjungan seorang blogger ke CR pada 16 Jan 2012..

Raja segala buah, orang belah sabah sarawak pasti kenal..

15 ulasan:

Daddy Ziyyad said...

Durian Sarawak? Durian Sabah?

:)

Knor said...

ha ah buah apa tu..?

Kesuma Angsana said...

eh buah apa ni yek!

aDisH.sHidA said...

durian dari sarawak naik belon

Nazayiena Ayiena said...

Klu kat Daerah Kak Nurul dipanggil buah durian isu,kadang2 x sama nama setiap daerah.

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Orang sabah panggil buah Dahit... rupa jer sama macam durian :D

elly nadyra said...

cam buah nangka tapi pasti bukan kan, buah apa lak tuh kan!

Rozita said...

wah.. sunah bagi eh? bestnya ayu... sedap tak?

pena rozie said...

Buah ape tu???

Fadilah Aziz said...

Rupa macam nangka..tak tahula..

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

durian versi sabah & sarawak ke ayu?

[PCL] said...

nampak mcm durian king je..

Acik Erna said...

assalam ayu..apa khabar..ayu sihat?..bentuk ulas durian tu acik tengok macam buah nagka pulak ayu

Zira Aziz said...

raja buah = durian..tp rupa seiras nangka..ni knpius ni..

gadisBunga™ said...

daklam blog wak gelas penah feature buah ni? malas pulak saya nak cari link. huhuhu~

rasa dia sedap ke kak?