CITARASA RINDUAN

Wednesday, January 2, 2013

Siapa ada kenangan dengan gula2 udang?

Kelahiran penghujung tahun 70an-80an pastinya ada memory terhadap gula-gula udang seperti gambar diatas.....

Baik ngaku, korang makan plastik putih tu kan?..

Hahhhhha

(kaitan entry?. aku berjaya jumpa gula2 ini kembali... horeyyy)

18 ulasan:

Daddy Ziyyad said...

hahahah..saya pun makan plastik tu...:)

citarasa rinduan said...

kikikiki.. sedap kan... first makan dulu platik tu.. kemudian baru makan gula2nya

Kakcik Nur said...

Bertambah sakit gigi kakcik ni melihat gambo gula2 tu.... Hehehe....

Penjejak Mimpi said...

Ingat ms bebudak dulu.. hehehe.. mkn plastik dulu.. mcm dh jd wajib lak lepas tu br mkn gula2 tu. Baru2 ni ade gak jumpa tp ntahla.. rasamya tak mcm dulu...

citarasa rinduan said...

kakcik..
ayu beli seringgit.
skrg dh jual sebiji seposen.. mahalkannn

citarasa rinduan said...

setuju..
rasanya tak sedapppp lah..

Nur-nba said...

Suka sangat gula2 ni.. susah dah nak jumpa.. Kedai mana tu Ayu?

umialya said...

rupanya ader lg erk..

baby comel said...

haah, kita makan plastic tu sama. to dulu2 la, skg xde jumpa dah =)

yon78 said...

hehehe masa kecil2 dlu selalu beli...skr nie da xjpa mana2 kdi..

adda syuhada said...

masa kecik2 dulu mmg suker sgt la gula2 nih..1st skali konpem koyk plastik tu hati2 pastu last skali baru makan sbb syg...hahahah

yon78 said...

ayu jpa gula2 kat mana?hehe rindu ngan gula2 udang 2

Arizakiah said...

Akak pernah beli baru-baru ni tapi rasanya lain....semasa buka kertas pembalut luar, terus akak jilat kertas jernih tu....tapi rupanya kertas tu dah tak boleh di makan lagi...
frust betol....ha..ha..ha
Anak2 menjeling keheranan...

PCL said...

makan...depa kata yg hat luar kulit tu ada geletin..mmg suka sangat...blh kata tiap hr mesti beli...sekupang. 3 bijk.

gadisBunga™ said...

saya makan plastik dia tau!!!

anyss said...

Assalamualaikum,
Hu huhuhu ramai jugak yg suka cakelat ni ek?
mmmmm kongsi la sejibik....dah lama x jumpa ni

kakchik@ella said...

Feveret Kc dulu2

aDisH.sHidA said...

shida xmakan plastik tu..huhu...