CITARASA RINDUAN

Wednesday, January 9, 2013

Wordless Wednesday: Pekerja CUTI!


Menerima whatsApp dari Familyku, ada ketikanya kami berkongsi kedukaan, kegembiraan dan apa sahaja.

Dan kebetulan pula, menerima kad ucapan dipagi hari.Walau kami berjauhan tapi firasat adik beradikku tentang diriku saat ini memang benar..
Thankssss


ps;
entry toching!. Sorry..

21 ulasan:

cucu umie said...

semangat.. fighting

Daddy Ziyyad said...

sekarag berapa org jumlah pekerja ayu?

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

cubit paha kanan paha kiri turut rasa sakitnya...

semoga dipermudahkan segala urusan Ayu, Aminnn.

Rozita said...

semoga hari ini membawa kecerian buat ayu..

Ratu Hatiku said...

Buat Ayu juga...semoga ceria2 selalu :D

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Semoga tabah menghadapi cabaran hidup ye ....

Queenie said...

pekerja cuti? cuti serentak ker ayu?
mmg problem ni.......
tp tu la adat jadi toke kedai makan, akak dh alami, yg baik mmg ramai tp kalau mmg nasib nk dpt yg suka buat hal, walau dilayan camner baik sekali pun, hati mereka ttp kering jugak, tergamak depa tinggalkan kita terkial2....tp kalau mmg betul2 ada sbb emergency tak per la..

akak skrg ni mmg atur strategy tersendiri hihihi...mmg takkan bergantung kpd kederat depa, sibuk camner pun, daku pelan2 kayuh..

sabar jer dulu ya...

citarasa rinduan said...

2 org.
2 sakit

citarasa rinduan said...

tumpang bahuuuuu kak Q

ayu mmg larat2 kan ni...
thanks memahami...

citarasa rinduan said...

tq ayie

citarasa rinduan said...

kak yusss.

dikau ibarat kakakku jua..

kalaulah pkerja btahu awal2 xapa.

nie main tak datang ikut suka

citarasa rinduan said...

thanks ita..

terharu

citarasa rinduan said...

awakkk

terima kasih.
doa awk bt saya buat saya semangat

citarasa rinduan said...

kak yati.

amin ya rabal al amin..
nie dh rasa letih plus ngantukk.

layankan gak

Zira Aziz said...

cuti kan aje teruss :D..

semoga d beri ketabahan n kesabaran :)

Zurina Hj.Zainal said...

Jgn sedih2 kak...relax...

azieazah said...

So, bos pun kena cuti jugak la ya..

Kakzakie said...

Ada pepatah bahasa Inggeris said blood is thicker than water ha... macam itulah Ayu. Ada sick-sense kata org dpt rasakan.

pena rozie said...

Kebajikan pekerja penting....

Jemarisuri said...

insyaallah ada benda gembira tu...^^

Cinta Misteri said...

CiM pon slalu ber wasap dgn adiks bradiks. Harap berita gembura mengatasi duka