Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Wednesday, January 20, 2010

Rabu

(rindu sangat dengan rumah ini, tempat aku dibesarkan di felda tenggaroh1,mersing,johor)



yuyu
badan aku dh lain macam,kepala dah pening,tekak haus jer,
nampaknya aku dah penat sangat


yuyu........
urusan berkenaan JPA dah sattle hari ini,
lepas nie ada sebeberapa pekara sahaja yang tinggal
tapi,hati aku dah lega sangat yuyu.....
seperti anak kecil mendapat teddy bear
alhamdullilah,syukur tuhanku


yuyu
dah 2 hari aku cuti jogging,
bukan aku malas atau lupakan impianku
ada sebeberapa pekara yang wajib ku tunaikan
tapi
yuyu,kau jangan risau aku tetap menjaga makan dan minumku
alhamdullilah,air suam menjadi pilihanku...


yuyu
aku dah tak dapat nak teruskan menulis lagi
walaupun jari2xku lancar menekan punat keyboard notebook kesayanganku
namum,
otak ku buntu

selamat malam yuyu
semoga kau sihat-sihat selalu
hanya yang indah bakal menerangi hidupmu

salam yuyu....

0 ulasan: