CITARASA RINDUAN

Monday, January 18, 2010

Si YuYu

selamat malam, utk hari nie aku nak tunaikan janji utk bubuh nama manja pada blogku ini ..............so dengan mutlaknya..aku akan memilih nama yang amatlah sesuai dan mudah ku panggil..............

Macam2 cadangan dan nasihat yang telah diberikan oleh kawan2x fb ku....aku pulak jenis yang suka bertanya pendapat kawan2x..so awas lah sapa2 yang jadi kawan dalam fb mahupun blog ini....korang dalam bahaya......hahahahahah....ganas gak aku.....hehehehe, taklah.....aku tak ganggu,cuma ganggu sikit2 jer,minta pendapat dan bertukar2 fikiran.

Pelbagai cadangan yang aku terima dari kawan2..seperti my darling,ting tong.....ada yang paling mencuit hatiku....panggilan cemong jebon.....apa tah maksudnya....aku pun mmg tak faham....hahahah...layan jer lah kan......nanti dikatakan sombong pulak....so,pada sesiapa yang membantu ku.....aku ingin mengucapkan setinggi-tinggi penghargaan ......tanpa kalian siapalah aku kan.....lagipun diorang dah janji untuk folow blog aku nie,terima kasih.....jasa kalian memang tidak dapat ku lupakan.....di sini ingin ku sertakan nama-nama sahabat yang sudi membantu dalam mencari nama timangan blog ku....seperti

  1. Isma Hasyim
  2. Isma Warrahma Jamaluddin
  3. Oni Chan
  4. Erwan Saadon
sesungguhnya korang memang memberi semangat ku untuk menulis...... terima kasih lagi ku ucapkan...........


Akhirnya,aku sudah membuat kata putus, nama yang amatkah sesuai akan ku gunakan adalah si yuyu.... terima kasih oni chan.... atas jasa adik,kak akan menguna pakai nama si yuyu untuk memudahkan kak berinteraksi dengan lancar dalam blog ini....

semoga yang baik-baik sahaja akan berlaku pada kita semua.....sekian...

0 ulasan: