CITARASA RINDUAN

Friday, August 31, 2012

Raya dengan kawan-kawan.. Destinasi Sedenak rumah Jejaka Melaya


Terima kasih untuk tuan rumah.. semestinya CMG..Blogger tersohor yang sangat baik hati.. Layanan Bak dan Mak Yah,yang superrrrr.. terharu sangat2... moga murah rezeki kalian...


Ramai blogger yang hadir. karang aku syer gambar lagi. update guna hp sementara nak sampai pasar.. beli bahan mentah untuk CR...

Ada blogger masakkan yang dah lama daku teringin bertemu. Akhirnya bertentang mata.. siapakah? tunggu....

27 ulasan:

Kalamhati said...

bestnye kalau dpt join..jeless tau!!huhu

Citarasa Rinduan said...

kalamhati:
hahaaaaa.. jommm mknn ada lg tu

teratai said...

ni yg buat kita nak terbang ke Johor...jelessslah!

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Ayu.Bestnya g beraya umah MG...airtgn MG mesti best sgtkan...

gadisBunga™ said...

akak, sepantas kilat!!!

Agil Ratu Yusuf said...

nak,,nak,,nak,,;D

anyss said...

Assalamualaikum,
Bila nak beraya di bangi tah ;)

Citarasa Rinduan said...

kak teratai...
cepat sebelum gate pintu turut. hehre. guna pintu doremon ya

Citarasa Rinduan said...

wsalam. k.atie..
mmg terbaik ssgt hidangan cmg.. laksa johor dan soto y superr

Citarasa Rinduan said...

GB
hahaaaaa. thanks join ke sedenak. u spotting abisss

Citarasa Rinduan said...

Agil;
nanti jumpa kembar dan kak dian ya

Citarasa Rinduan said...

Anyss:
waalaikumusalam..
tggu nasi minyak!
boleh.. hahaaaa

Tinta Asyraf said...

Salam perkenalan.

Saya ingin menjemput saudara/i untuk bertandang ke blog saya di www.tintaasyraf.com

Artikel baru : Apa Erti Kemerdekaan Buat Kamu?

Terima kasih.

nur said...

SALAM KAK AYU.
SELAMAT HARI RAYA..
LAMA X JENGUK..

MAAF ZAHIR BATIN..
DUIT RAYA ADA LEBIH X?.. HEHE

Citarasa Rinduan said...

tinta asyraf:
salam perkenalan...
terima kasih. insyallah kak ke blog kamu

Citarasa Rinduan said...

wsalam..
nur.. mmg rindu dgn kamu. kak Ayu dh lama tak berblogging.. heheeee

salam aidilfitri dan salam kemerdekaan

Tinta Asyraf said...

Apalah sudi kiranya jika blog saya terdapat di blog list saudara/i.

Terima kasih banyak-banyak dan salam perkenalan.

kakcik said...

Seronoknya Ayu... :)

ieda said...

seronoknya dikk
memang meriah kalau ramai kawan2 dpt joint OH nie ..
leh tambah kenalan kan ;)

azieazah said...

Nampak letih tapi ceria!

qasehraihan said...

waaaa...nampak meriah tuuuu
beso umah CMG..hehe

entry gambo raya saya kak..

http://qasehraihan.blogspot.com/2012/08/entry-gambar-qasehraihan-julung2-kali.html

CT said...

huahuahua...bestnya...

Acik Erna said...

ASSALAM AYU.. cantiknya ayu dengan sepasang kurung biru

aDisH.sHidA said...

bila lakita dpt bertentang mata nie...chuup shda nak teka..awak dapat jumpa ita yuzie ke

Harun Ar said...

Assalamu alaikum..., Kunjungan awal, Salam kenal ya...

pena rozie said...

Best kalau dpt g jgk....

~~zana@pb~~ said...

bila nak jumpa akk di Sabah?