CITARASA RINDUAN

Saturday, August 4, 2012

Tahun nie si Ayah shopping baju raya untuk anak kami.


Assalamualaikum. Salam Ramadhan ke 15 sahabatku. Hujung minggu yang indah. Ku tahu, rata-rata kawan semua sedang sibuk membeli belah baju raya untuk diri sendiri atau family...

Ku tak terkecuali. Bazar Ramadhan hari ini tutup. Sebenarnya awal pagi tadi ada berlaku sesuatu yang menyebabkan hasrat nak berniaga terbantut. Tak apa, sekurangnya bolehlah kami shopping baju tambahan untuk daraku.

Hasil pembelian En Zalie buat anaknya. Jubah puple untuk menambahkan baju kurung 2 helai yang telah siap ku siapkan sebelum Ramadhan.

Syukur... Suamiku memang boleh diharapkan.. 

13 ulasan:

qasehraihan said...

waaaa...untung umai dapat ibu ngn ayah dia ni..hehe

Citarasa Rinduan said...

Qasehraihan.
Alhamdullilah. Br sorang. Klu tambah gamaknya kn fikir byk kali. Heeeehee

bersama kak Es said...

wow! cantiknya walaupun en somi belikan. :)

Aisy Nasiha said...

Wah pndai en zalie pilih, cantik warna tu..

kak tini (umialya) said...

pandainya en zalie pilih, akak sgt2 x yakin nak suh abahnya beli, hancurrrrrr

teratak hati said...

cantik..akak jual kat bazar ramadhan ye??

anyss said...

Assalamualaikum,
Berkenan jugak dgn jubah pepel tu...smlm ada tengok masa soping baju raya ayahanda kat belakang rumah. comey! nak beli utk anak buah pun, ada 14 orang...rabak makcik!

azieazah said...

Kalu bukan mak ayah, sapa lagi yg nak diharapkan, di hari raya ni. Sebab tu anak-anak yatim tu kita rasa kesian... tunggu orang datng memberikan sumbangan.

Mrs. Abi said...

pandai en.zalie pilihkan...hehehehe... bgaya sakan la umai nanti

eelobor said...

nape ibu duk tngu dlm kereta jer?

Huda said...

Beraya dan bergaya sakanlah umai tahun ni yea

mamawana said...

Assalam,

Bila laa dapat singgah kat kedai CR ini. Teringinnnyerrrr nak gi bertemu mata, berpoluk Arab..heeee

dari silent reader

http://nurqasehbiz.blogspot.com/2012/08/sekadar-yang-termampu.html

Anisah Abd Latiff said...

cantiknye baju umai..meriah dy beraya tahun nie..huhu