CITARASA RINDUAN

Thursday, April 18, 2013

Nak cergas? Air Alkaline jawapannya

Alhamdullilah.. selain buatku semakin aktif, penyakit yang bertahun ku hadapi seperti sembelit dan radang kulit berjaya diatasi denga izinNya. Syukur, terima kasih Allah, sahabat blogger Ben Ashaari kerana memperkenalkan daku dengan air Alkaline.

Nak cuba rasa air ini? korang boleh dapati padaku, email umairahayu@gmail.com

19 ulasan:

Jemarisuri said...

alhamdulillah...semoga kita cergas selalu kan ayu..

rinduan citarasa said...

syukur JS..
ayu serasi dgn air alkaline. dh berpuluh2 produk cuba. ini ada hasil.
syukur Ya Allah

SL NANTHA KUMAR said...

Kebanyakkan penyakit disebabkan terlebih asid dalam badan kita, darah tidak dapat bergerak jika tak beralkali iaitu sukatan PH7.0 keatas... darah yg berhenti n bergabung di katakan 'blood cloth' dan ia adalah punca kpd semua penyakit.
Air alkali kita sukatan 8.5PH bersifat kekal walaupun keluar air buangan kecil kita masih akan mantain PH 8.5
DAN JUGA AIR KITA MEMPUNYAI MULEKUL CLUSTER YG HALUS UTK PENYERAPAN YG LAJU
8 saat shj akan keliling seluruh badan kita

rinduan citarasa said...

tq for info Sl Nantra KUmar

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

patutlah Ayu sentiasa cergas!!

Kesuma Angsana said...

bagus yer air ni !

Kniedaz said...

baru dengar air alkaline ni..dia guna penapis ke kita beli siap dalam botol?

rinduan citarasa said...

terima kasih kak yusa.

rinduan citarasa said...

alhamdullilah.. serasi nampaknya dengan ayu.

syukur sbb btemu air alkaline

rinduan citarasa said...

minum mcm biasa jer kniedaz.
bila ngantuk. minumm segar sgt

Acik Erna said...

assalam ayu..acik prnah minum..tai tak sama kot..memang tak sembelit dah..jauhnya kalau nak dapatkan dari ayu..

Ratu Hatiku said...

ada beli jugak hrtu, so far mmg alhamdulillah ok

JunAina said...

Akak nak try oderlah...

rinduan citarasa said...

acik..
pm ayu ya. ayu leh poskan

rinduan citarasa said...

syukur kan...
dapat gak aktif wlpun sepatutnya kn rehat

rinduan citarasa said...

kak jun.
just email ayu ya.

Nurul Ain Zulkarnaind said...

oh akak ada masalah kulit ye

rinduan citarasa said...

ya yong.
harap2 lepas nie leh sarung PB semula.. heehh

elly nadyra said...

tu dia....air ni plak, pernah la minum beli kat farmasi....tak tau lak kebagusan air nih