CITARASA RINDUAN

Thursday, April 25, 2013

Cuba yang ini pulak!

Dari produk penjagaan kulit wajah yang mahal ke murah (mahal tu harga dalam RM500.00, murah tu harganya RM 5.90.
Dari produk MML ke produk pasar malam  (pasar malam opkoss bedak sejuk), Kali ini nekad cuba yang ini pula. Namanya AS BEAUTY. Yang paling penting bebas Hydroquinone.

Aku beli secara online dengan sahabatku.

Korang ada pengalaman guna produk ini?, jomlah syer..


( kesibukkan buat daku tiada kesempatan BW ke rumah2 kalian.. maafkan daku)

9 ulasan:

aDisH.sHidA said...

shida teringin gak nak mencuba guna produk nie..tp skrg kulit dah mcm serasi dengan satu produk indon nie

Fyna Ahmad said...

fyna agak berhati-hati nak guna produk untuk muka. huhuhu..agak fobia. sebab sebelum nih pernah guna produk yang buat kulit muka fyna bertambah teruk.

Isteri Encek Bard said...

SAYA DARI SEKOLAH BPKI SAFI JER KAK. KEKEKKE SAMPAI SKANG SETIA BENO NGAN SAFI

anyss said...

Assalamualaikum,
daku x mudah tukar produk lalink. fobia.

Lydia Miza said...

Ooo ni produk shida anwar.nmpk gak mika dia lawa pki ni.

Ct NoArizah Aris said...

SEkali pandang gambar mcm pelita aromaterapi tu jee...rupanya produk kecantikkan..tak pernah guna produk ni x dapeklah nak komen lobih2 hehe..

Tihara said...

ingatkan lilin wangi tadi :)

norhidana miswan said...

tak penah hehehe... dana jarang mencuba brg2 kosmetik mcmtu kak, tak berani nk cube... dana jenis setia ngn 1 produk pembersihan muke... dulu pakai nutrimetic, bile dh tua skit pakai neutrogena sampai skrg dh 7thn dh tp msh setia lg...

Jemarisuri said...

blm cuba la ayu..js tak berani nk try mcm2..sbb kulit muka sensitif...hihi...