CITARASA RINDUAN

Friday, April 5, 2013

Punca aku sentiasa berTenaga



Sebab seminggu sekali layan Tutti Frutti...
Eh!! bukan.. punca aku bertambah tenaga adalah sebab aku ambil air ALKALINE, 
Tergoda dengan kesan pada kawan-kawan termasuk sifu bloggerku iaitu Ben Ashaari. Seterusnya minum 3botol buatkan aku bertambah stamina dari hari ke hari.

Pagi bersihkan halaman rumah, petang tak perlu rehat, siap boleh angkut 5 troli bahan mentah untuk berniaga.  Nie pun ada hati nak berbasikal malam nie. Nak syer banyak lagi perubahan pada tubuh badanku tapi nanti-nanti eik...
Kira bersambunglah.. Hehhehehe

14 ulasan:

anyss said...

Assalamualaikum,
nak mintak tenaga sikit!

Amin A. R said...

macam best jer air ni.....terasa macam nak cuba pun ada..

rinduan citarasa said...

waalaikumusalam..
jomm anyss, ayu pass kat anyss pula

rinduan citarasa said...

amin..
awak kat area mana?
no hall nanti saya boleh suruh sahabat jumpa

faraherda.razalan said...

Wow! Aktifnya. Walau mcm ne pun, badan perlu juga rehat ye? Jgn push bdn sgt. Tkot efek jantung.

rinduan citarasa said...

fara..
sungguhkah?
okey.. kita nk tidur.
thanks fara

Bahrain Ramlan said...

tak pernah makan tutti fruti..
sebab tak minat buah..hehhe

Sutera Syifa said...

Air tu cm air mineral je ke..apa kandungannya kak ayu?

rinduan citarasa said...

sedap tau makan buahan campuran. kena try gak makan buah u kesihatan badan Bahrain

rinduan citarasa said...

betul tu salina.
air alkaline mcm air mineral.
bezanya. air ini terdapat kandungan ion u nutralkan badan seseorang apabila meminumnya.

air zam2 juga ada mengandungi mineral. sama sahaja mcm air alkaline.

kak Ayu dh jadi ahli. nanti adik leh cuba minum sebotol

blog-tips-kurus said...

brp RM ni sis? sedap tak?

Zira Aziz said...

..rs ape?..slalu minum air mineral je hehehe...

Nur-nba said...

Banyak entri Ayu yang Nur tertinggal.. Nur selalu makan snogurt.. Tutti Fruity tak pernah rasa lagi..

Mrs. Abi said...

tutti frutti......


dapnyeeeeeeeeeeeeeeeee.... skrg ni eskem doploh sen pun terliur nengok huhuhuhu apatah lagi tutti frutti neh