CITARASA RINDUAN

Saturday, April 6, 2013

Aku terima KEJUTAN..

Dapat kunjungan dari sahabat baik, kami membesar bersama-sama.. Minggu lepas kempunan sahabatku nak rasa mee bandung, hari ini dia nekad terjah juga dengan menghantar whatsApp ketika aku menerima tempahan makan tengahari dari Qariah Azrah,(korang baca entry sebelum ini). Soalan kawan aku, "CR niaga sampai jam berapa?"

Rupanya kawanku dah 15minit  berada di CR. Penangan kesibukkan hingga aku tak perasan pelanggan kat hadapan. Haaahhahahhh.. poyo sungguh diriku..

Mujurlah dia tegur melalui whatsApp, katanya "sedapnya mee bandung", yang aku memang tak faham, terus balas.. "bila nak sampai..!!"
Sekali jer dia reply gambar ini.



PITAMMM sah aku terkona serupa macam program kat TV tu...



Ps: malunya!!!

(alhamdullilah, hari ini terima tempahan mee goreng 50 orang makan dan nasi ayam 100 orang, walau kepenatan ku bersyukur kerana DIA selalu memberi rezeki Halal buat kami sekeluarga) thank ALLAH

8 ulasan:

ibh_sue said...

Hahahaa..Elok pulak tu tengah syok makan.. :)

MystoryPic said...

Bila la ada rezeki nak terjah kat Citarasa Rinduan ni.... nak rasa mee bandung

Amin A. R said...

hihihi....saya pernah kerja kedai makan..memang tak perasan orang yg kita kenal kalau dah sebok..

anyss said...

Assalamualaikum,
Sedapnyaaaaa mi bandung
sedapnya mi rebusssssss!

zana fahmi said...

Sibuk yg amat ye Ayu? Kakpb pun dah lama tak jumpa kwn2 kerja dulu, rindu sangat.
Mi bandung? i like..

Nur-nba said...

Sibuk sangat Ayu sampai tak perasan kawan datang kedai ... ;)

mamawana said...

Alhamdulillahirobbil alamin

Mrs. Abi said...

sedapnya mee bandung...bila la dpt pi sana...