CITARASA RINDUAN

Sunday, May 26, 2013

2 Majlis jer! Apa ada hal

Undangan pertama aku bersua seorang blogger, itu entry nanti2. Ucapan buat kedua mempelai moga bahagia hingga hujung nyawa, pengantin lelaki asal dari perak. Jam 12tengahari pengantin lelaki dah berarak. Sweet tau mempelai... i like!

Yang ini sahabatku di sini. Aku tiak adik Miera. Dulu dia kerja kat kedai runcit hujung CR. Bila dapat undangan opkoss aku attend. Buat Miera dan Shieede selamat pengantin baru.

ps: perut kenyang, mengantuk ooooooo.. Alahai, kena jaga CR mana boleh rehat...

8 ulasan:

MystoryPic said...

musim orang kenduri kendara la nii... saya pun banyak jemputan

teratai said...

Cuti ni tak banyak dpt undangan kahwin...

azieazah said...

Tiap kali AYU tulis ada ayat-ayat orang Johor, Kak Azie selalu tak faham.

Kali ni kena tanya juga la. Apa makna 'tiak" tuh?

Teena Tna said...

Minggu depan ada 6 majlis dlm satu hari, mne satu nk pergi nie...

Azian Elias said...

semalam akak pun attend satu majlis kawin.. seronok pulak nowadays wedding ada memacam.. siap ada guest book. kalau dulu just kat hotel je ada..

elly nadyra said...

tq ayu sudi dtg, nampak len smalam, tu pasal tak kenal, masa kat kedai len betul muka hahahhahahhaa

gadisBunga™ said...

maaf...! maaf!! maaf!!! :D

norhidana miswan said...

musim cuti sekolah msti ramai org bt knduri kawin kak, bak kata cikgu saya...musim mengawan hehehe