CITARASA RINDUAN

Saturday, May 25, 2013

Ber'nasi Ambeng pulak!

My cosin sentiasa muafakat bab2 kenduri, kumpul sama2, makan sama2... Ohsemm!!

Konon nak diet, maklumlah banyak sangat isi perut dari siang tadi, nampak ambeng satu dulang.. Wow! rugi tak makan..Hahahaa

Siap makan, laksanakan tugas. Ala.. setakat basuh dulang dan cawan sekelip mata jer siap.... Heheh

ps: moga dipermudahkan, sepupuku Azizi Latif di majlis nikah/kahwin  pada 16 Jun dengan pasangannya Amin

5 ulasan:

Teena Tna said...

Dulu kt kampus slalu mkn nasi dlm talam, tp xtaw la knapa Teena still rasa kekok@x prefer mkn dlm talam..

Queenie said...

dah lama tak makan nasi ambeng..
makan nasi ambeng ni mmg best, yg tak bestnya kalau talam-mate kita tu berkuku panjang dan kotor dan bila cakap nasi menyembur-nyembur dan jatuh ke dalam talam balik, haiii serik!

Nur_cahayamataku said...

kak ayu, sedapnya nasi ambang.. kat mana yer nak jumpa nasi ambang yang sedap rasanya? kalau beli, selalu jer rasa ada yang tak kena. nak buat sendiri, kurang pandai, plus kurang rajin lagi.. hehe

Mat Gebu said...

...Kalau nasi ambeng mmg susah nak tolak...Kat sini memalam kalau ada berkat nasi ambeng dari kenduri, habis lah...lupa semua pesana doc, ku hadap juga...hahaha..grrr....

Syue Mustafa said...

Sedapnya....