CITARASA RINDUAN

Wednesday, May 15, 2013

Keletihan!

(nyenyak, atau rehat?)
Rezeki bulan Mei, selain menerima pelbagai tempahan.. ada beberapa orang memohon kerja di CR. Walau tenagaku boleh dikerah untuk melaksanakan tugas sebaiknya, namun ku perlu pembantu yang ada pengalaman untuk menguruskan CR.

Sekurangnya ada pengalaman untuk mengambil order atau melayan pelanggan sudah mencukupi
Bukan bermaksud menolak mereka, sekurangnya kuranglah sedikit 'kepayahan' untuk mengajar itu dan ini...

ps: maafkan saya. Awak masih pelajar tingkatan 4, saya terpaksa fikirkan sebaiknya untuk masa hadapan awak.

7 ulasan:

Sunah Sakura said...

sayaaaaaaaa pun bolehhh...saya ada pengalaman kayyyy kerja restorannnn! :p tapiii weekend je lahhhh

Zurina Hj.Zainal said...

penat tp berbaloi x pe kak....:-)

Kesuma Angsana said...

penat sgt yer.. rehat2lah sekejap !

the malay male said...

ramai pekerja, boleh tambah kerusi dan meja lagi nnt, ramai skit customer singgah :-)

JunAina said...

Susah jugak nak buat keputusan kan Ayu? Banyak faktor perlu diambil kira.

gadisBunga™ said...

malas macam tu jugak singa tuh ek? hahaha!

nens cellection said...

ssh nk tolak permintaan kerja org kan..tp tu yg terbaik buat adik tuu