CITARASA RINDUAN

Wednesday, May 29, 2013

Wordless Wednesday: Dah cuba!


Katanya bagus untuk buang white head, Jadi aku pun cuba. Hasilnya memang benar apa yang dikata.. Korang patut cuba tauu. Best!!

ps: nak tengok hasil di wajahku?, maluuu!! tak yahlah (jenis kulit mengerutu, tak kuasa nak tayang2. Bahahahaaha)

12 ulasan:

blog-tips-kurus said...

macam mana nak bace tulisan Jepun itu??

Kakizan Omar said...

nak beli kat mana nie?.. :D

Kakzakie said...

Kakak dah lama tak pakai mask Ayu... dah tua ni malas dah.

Mysara Ab Rahman said...

serius ke kak? mai mmg cari bnda paling mujarab buang white head ni..geram sgt tgok kat muka..beli kat mana?

Lydia Miza said...

X pernah guna. Jarang sgt pki mask.. Huhu

anyss said...

Assalamualaikum,
Sila MMS muka nak kelih hu huhuhu

Nur-nba said...

Jaga kecantikan.. bagus2x..

Syue Mustafa said...

Berbaloi-baloi dengan harganya yang cuma RM5 itu.

faraherda.razalan said...

Yeke? Kene try ni....

ieda immi said...

kalau bagus teruskan ..
kena ada kesesuaian gak kan

akak setia dgn herbalife scrub cleanser ;)

Zira Aziz said...

tlg translate utk sy tulisan jepun tu.. :P

eiela said...

tak pernah pakai mask.