CITARASA RINDUAN

Tuesday, May 7, 2013

Ter.. terlupa pulak!


Bersiaran dari Hospital Sultan Ismail, Johor.. Hanya temankan En Zalie buat rawatan 'medical'nya. Macam sebelumnya jika daku temankan En Zalie, pastinya CR tak beroperasi seperti biasa. ( maklumlah daku nie peneman setia. hehhhe)

Kelam kabut punya pasal sampai lupa nak ingatkan pembekal ayam mentah tentang CR tidak beroperasi. Akibatnya dari jam 8.15 pagi daku pula yang stress sebab kedua pembantuku tutup telefon bimbit. Ayam mentah sudah 30minit diluar kedai.

Cisss.. bukan daku jer pe'lupa', pembantu aku pulak ter'lupa' on hp. ker kedua-dua dah sepakat tamo kena ganggu?




9 ulasan:

JunAina said...

Sabar jelah Ayu...mungkinawal lagi masing2 belum on hp.

Kakzakie said...

Habis tu apa jadi dgn ayam-ayam tu Ayu..

Kesuma Angsana said...

lupa tu perkara biasalah hehehe sabar jelah !

rinduan citarasa said...

Kak Jun:
Ya.. Depa tak bangun tido

rinduan citarasa said...

Kak Zakie:
Jam 11 lebih barulah dimasukkan kekedai
Sedihkan

rinduan citarasa said...

Kak KA:
Kannnnn. Hhhahaah. Stress daku

Daddy Ziyyad said...

ayam2 tu ditinggalkan kat luar kedai aja ke lepas tu? kena bagi pembantu2 kedai ayu pager la macam ni....hahaha

rinduan citarasa said...

Daddy Ziyyad:

Pager ya... Hahhhahah. Betul jugak kan

Kniedaz said...

hai la ayam....