CITARASA RINDUAN

Thursday, May 30, 2013

Selagi belum tutup mata.. Belajar

Belajar makan pelbagai sayuran, dipanggil belajar jugak kan?

Gigih makan sayuran hijau untuk kesihatan, lagi molek kalau ianya dari air tangan sendiri. Boh benih dalam tanah, boh baja, jirus air dan jaga sebaiknya dari serangga.
Hasilnya? pasti dalam sebulan dua dapat dimakan tanpa was-was. Horey!!

ps: Tengah belajar menuntut keagamaan dan berhijab.. Moga Allah permudahkan.. Amin

15 ulasan:

Norzila Zakaria said...

In Sha Allah niat yg baik Allah pasti tolong..

Jemarisuri said...

gud luck ayuu

azieazah said...

All the best!

Semoga diberikan hati yang terang untuk terus belajar!

inazamri said...

niat yg baik pasti dipermudahkan.Sama2 berdoa

Karisma Izzah said...

Semoga Allah permudahkan hijrah ini...Amin...

Kakizan Omar said...

Moga Allah permudahkan.. :D

Gee® said...

Subhanallah... Tahniah Ayu! selamat belajar dan semoga berjaya...

ieda immi said...

yummy !

moga allah permudahkan ..

belajar nie semua perlu kan ayu

norhidana miswan said...

syr apa kah itu kak?
semoga dipermudahkan utk akak menambahkan ilmu itu

Kakzakie said...

Belajar apa pun tak akan ada hadnya - yg penting ada kesungguhan kan Ayu.

Kniedaz said...

insya Allah..fikir boleh!

azian said...

kakak...
kita tanam sayur kat belakang rumah...ni kangkung dah nak harvest dah...hihi

AzieFirdaus Kamarudin said...

nampak yummy sayur tu kak ayu..yumyum

AzieFirdaus Kamarudin said...

nampak yummy sayur tu kak ayu..yumyum

Nur-nba said...

Moga semua urusanmu dipermudahkan.. Sayur apa tu?