CITARASA RINDUAN

Monday, May 13, 2013

Aku rinduu!!

 Lama tak memuding

 Lama tak uli epok-epok a.k.a Karipap Kentang

 Nasi Ambeng!! sluppp . Daku teringin nak makan macam nie, makan sedulang, last dapat makan dengan keluarga dikampung semasa kenduri selamat ibu lepas operation

 Gebu, lembut.. Ya! kira-kira 3 bulan daku tak meroti

 Sesekali kalau malas, inilah yang ku buat untuk kami makan-makan. 

 Pau oh!! Pau, sejak 2minggu tanpa pembantu.Kini daku gagal untuk mengdonut doh

 Kalau dapat sluupp musim panas nie, hilang rinduku.. Hahhaha

Bahan-bahan didapur dah cukup jika daku nak meng'baking'kan diri. Masalahnya.. daku semakin 'buzy' di dapur CR

PS: tak dapat BW, tak dapat berlamaan di depan lappy. Maaf berlori sahabat blogger dan pembaca setia CR, doakan kesejahteraanku baik2 ya.
Selamat berbuka puasa pada yang berpuasa.....

14 ulasan:

anyss said...

Assalamualaikum,
Daku deritaaaaaaaa!

nyummmm nyummmmm! dapnya! nom nom nommm

rinduan citarasa said...

anyss:
waalikumusalam

hahahhahaha
slmat berbuka awak

suri solehah said...

Ayu..akak terliur nasi ambeng tu,,pernah rasa masa duduk kat banting dulu,,sedapnya

Mas Zull said...

assalamualaikum ayu...sedapnya tengok...;)

Amin A. R said...

Geram nengok ke nasik ambeng tu......haihhhhhh :D

PakcikLie PCL said...

...emm memuding, megdonut, meng apa lg..memang jarang sekali kat umah ni..yg banyaknya melantak kat luar jer.

Juhariah Johari said...

Nampak sedap semuanya!
Cubalah buat karipap besar mcm di Ikea, dah ada org tiru mcm tu di kedai karipap Lori! nampak sedap. Besar dan ada telor sekali.

ishy77 said...

Salam kak,

moga sihat selalu.

tenku butang said...

aduhhh.. sedapnyeeeeeeeeeeeeeeee

MystoryPic said...

Semuanya membuka selera

Sharifah Nadzarah said...

semuanya...SEDAPPPPP...mmg meleleh ayaq liur..

JunAina said...

Akak semalam berbuka kat kedai je. Nasib baik hari ni tak puasa kalau tak mau berjurai air mata dok tengok gambo makanan.

Teena Tna said...

dah lama x mkn kek batik

Kesuma Angsana said...

semua sedap2 ni