CITARASA RINDUAN

Wednesday, May 22, 2013

Wordless Wednesday: Percubaan pertama saya b' Pavlova



5 biji sebenarnya. Satu biji pavlova masih dalam oven.
Syukur alhamdullilah.. Percubaan pertama akhirnya berjaya dengan izinNya.


15 ulasan:

anyss said...

Assalamualaikum,
Nyummmm! nyummmmm!
1 biji sila pos ke bangi la la la

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

suka pavlova!

elly nadyra said...

wah, nampak sedappppp!
ayu nak jemput ayu dtg umah nenek kat sungai sayong, hari ahad, 26 mei nih tau,
alamat : A-60
dtg ye, sampai call aje elly, nanti i layan spesel lagi! hehehehehhehehehe

Kakcik said...

Alhamdulillah. :)

aDisH.sHidA said...

awak.....kita x pernah makan pavlova nie..sebab ada cream tu..huhu kalau saya makan mesti kutip buaah2 tu je...eh eh awak typo la..perubaan...

norhidana miswan said...

bestnyer... sile lah amik tempahan dr dana yek kak

rinduan citarasa said...

waalaikumusalam
Anyss;
kita pos dgn peti sejuk ya.
hehee

rinduan citarasa said...

kak Yusa:
ayu gak. sblum nie gigih order ngan kawan y ambil tempahan

fizafantagirO said...

ohh pavlova! ..lama xbuat :p

Ratu Hatiku said...

oklah tu kalau percubaan pertama dah menjadi... tahniah.. Sedapnya.. :D

JunAina said...

Tukang masak buat apa semua jadi Ayu! Alahai bila le nak merasa air tangan Ayu nih.

Daddy Ziyyad said...

dah lama wife saya tak buat pavlova...hihihih

Kniedaz said...

nasib baik saya tak suka pavlova..kalau tak mesti ngences hahaha

Ummi said...

Tahniaaahh Ayu, boleh la buatkan tuk akak kalau akak melintas kat kedai Ayu nnt kan...kan... Ayu guna resepi mana tuh...x kemek ke shell dia? Hehehe...bnyk tanya lak!

adda syuhada said...

memang syok!!! adda suker...