CITARASA RINDUAN

Wednesday, November 28, 2012

4 Hari tak update blog?


Ayam nak kena beri makan...

Tanaman dihalaman nak kena diberi minum

Ibu perlu dihidangkan dan dijaga makan minumnya

Halaman rumah ibu perlu di bersihkan

Tetamu yang ziarah ibu perlu dihidangkan sesuatu untuk membahasi tekak.. sebagai tanda terima kasih dan penghargaan


Atas sebab-sebab diataslah daku bercuti dalam dunia blogger.

ps:
Terima kasih En Zalie kerana mengizinkan daku menjaga ibu sejak sebelum-selepas pembedahan membuang rahim di KPJ KLUANG  hingga kembali ke halaman kampung

10 ulasan:

Nieda ramly said...

semoga ibu cepat sembuh .

Citarasa Rinduan said...

terima kasih nieda

Nur-nba said...

Tak mengapa Ayu, kami faham. Moga bondamu cepat sembuh. Itulah pengorbanan seorang anak.

abah khalisha said...

byk tugasan tu..mudahan ibu cpt sembuh

Kakcik Nur said...

Semoga segalanya telah berjalan seperti biasa...

TiranaAduka said...

salam
Tirana aduka jalan2 pg

Sharifah Nadzarah said...

alhamdulillah..yg penting ibu ayu dah pulih...xpe pengorbanan tu namanya...selagi ibu masih ada..betul tak ayu...byk ganjarannya.

faraherda.razalan said...

Semoga ibu ayu lekas sembuh ya? Ayu pun jaga kesihatan. Mcm penat je sy tgk...adehh!

norhidana miswan said...

takpe kak... dulu kan yg utama kak... mnjaga ibu akak tu... itu lbh pnting dr berblogger

Rozita said...

lama ke kat kluang? tak sempat nak ziarah..