CITARASA RINDUAN

Saturday, November 3, 2012

Aksi buah hatiku


 Senyuman menggoda!"

Dia ramah, cepat mesra dan sentiasa riang, walau pertama kali bertemu

"Ibu!.. adik gembira sebab banyak bola" mungkin itu kata hati buah hatiku.

Setiap perbuatannya, buatkan hatiku sentiasa terhibur..Moga menjadi anak yang solehah Nur Umairah.. Sayang buah hati Ibu...

16 ulasan:

Wak Gelas™ said...

wak pon sukak tengok bola warna warni jugakk.. ahahkKKs

Kakzakie said...

Macam dekat singgah selalu aje Ayu. Makan kat luar ke? Siapa jaga Citarasa Rinduan?

Citarasa Rinduan said...

wakkk.. jommm kita temankan umai

Citarasa Rinduan said...

bukan kakzakie. di ioi kulai jer. smlm pi beli hadiah umai sbb dapat no 2 dlm class

smlm CR tutup

JunAina said...

Umai yang kiut...peramah macam mak dia...:)

anyss said...

Assalamualaikum,
Tomey! tomey!
nak lompat terjun dlm bola jugak lah ;)

Acik Erna said...

assalam ayu..memang manis dan comel buah hati ayu tu

azieazah said...

Umairah... jom kita main buai!

Citarasa Rinduan said...

kak jun.
moga dia selalu ingat ayu hingga kemana dia berada.

moga dia tak sombong dan jaga akhlaknya. amin

Citarasa Rinduan said...

cik azie azah..
jommmm.. saya tolak ayunan ya

Citarasa Rinduan said...

waalaikumusalam..
moga seindah namanya.
amin..
tq acik

Citarasa Rinduan said...

waaalaikumusalam.
cik Anyss..
jommmm.. umai suka!.
hahahha

Daddy Ziyyad said...

cute aja Umairah bertudung :)

Queenie said...

ahem! kalau ibunya penggoda tentulah buahatinya menggoda...kan hehe

ayu tahu kan yg ayu ni mmg penggoda...penggoda seleraku!!!

Queenie said...

HAPPY BIRTHDAY AYU...

MOGA HIDUP KITA TERUS DILIMPAHI RAHMAT DAN PENUH BERKAT YA...

AMIN AMIN YA ROBBAL ALAMIN.....

Nur-nba said...

Comelnya.. Eh Birthday Ayu ke.. (terbaca komen Kak Q)

Selamat Hari Lahir Ayu.. Semoga beroleh kebahagiaan dan keberkatan hidup di dunia dan akhirat.. Amin.