CITARASA RINDUAN

Thursday, November 8, 2012

Beraninya!!...



Situasi jam 12.30 tengahari
Lokasi: Kedai makan Citarasa Rinduan, lokasi tepat di meja chasier.
Pelakon: Peniaga(dalam kawasan chasier) dan 6 pelanggan lelaki kesemuanya (memilih lauk campur)

Dik, air apa?.. sapa wanita itu ramah.
Pelanggan NO 1: Nes O Ais
Pelanggan NO 2: teh O Ais Limau
Pelanggan NO 3: bla...bla
Pelanggan NO 4: kak.. saya nak air... I Love U......

Peniaga : Tergamam tanpa kata, mujur boleh membalas dengan ayat "Nak i Love u?... Tak nampak love disebelah kak ker?.."

Gelak guling2 geng lelaki2 kat situ, siap ada yang kata.. punya besor bodyguard kakak,  kau tak nampak?

Inilah jejaka paling gagah perkasa dimata Peniaga wanita tu... Awak jangan risau. Saya bukan perempuan gataiiii, nak layan karenah lelaki yang bukan2.. Awak sihat itu sudah bermakna buat saya..


Gambar raya Aidilfitri family kami. Lihatlah, jejaka perkasa saya paling disayangi,buktinya dia dikelilingi 6 wanita termasuk Ibu saya... kannnn

31 ulasan:

Daddy Ziyyad said...

hahahaha..suruh aja suami ayu debik sekali! hahaha

Sharifah Nadzarah said...

HEHEE..
AYU BAJU SEDONDON BIRU TU...CANTIK ARRR...

Kakzakie said...

Mesti Zalie waktu tu terjegil biji mata...

Wak Gelas™ said...

saperla X sayang laki, tapi ada kann.. kanns, ehhEEe

kakchik@ella said...

hahaha. padan muka dia.

Zurina Hj.Zainal said...

mmg bagus buat mcm tu...hahaha!

mama maman aka yana said...

ayu.. sy pun nak air gak.. i love u tooo.. hahaha

Citarasa Rinduan said...

doktor,
en zalie dah lali..

pernah sekali ada planggan y mati2 knl ayu 5 tahun kata.. kami anak beranak

kasihan en zalie.. macam dia pangkat atah u saya jer.. huhuhu

Citarasa Rinduan said...

satu kayu..

sharifah tu idea adik ayu.. ayu tiak uda...

Citarasa Rinduan said...

dia dah tak kisah kak zakie

ayu je y terkejut..

sebutan adik tu.. (eh adik ker, mcm baya ayu lah) saya nak air... a.... a... i love u..

huhuhu... poyo

Citarasa Rinduan said...

wakkk..
hahwhahha.. jangan sayalah orangnya..
tamo masuk neraka

Citarasa Rinduan said...

kan kc..
mujurlah firman ayu walau comel dia jenis tak cepat melatah

Citarasa Rinduan said...

kan.....
mujurlah ayu dapat jawab sepontan..
dusssss mamat tu terus malu

Citarasa Rinduan said...

kalau pompuan ayu tak kisah..

i love u tooo yana

Ratu Hatiku said...

Hehe...itu tandanya saham tinggi lagi... :D
Suka tgk baju sedondon biru..Banjir x sana Ayu. Insya Allah bln 12 nie nak blk kg ada jodoh blh la jumpa :P

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

hihihi.nk kena sekeh mamat tu

umialya said...

ha3.. ada jugak

Shahriah Abdullah Novelis said...

hambik ko! hahahhaaa cute!

norhidana said...

baru nk test line dh ada bodygurd lak

Kesuma Angsana said...

he he ingatkan apa tadi

Jemari_Suri said...

mula2 baca cam suspen je..rupanya camtu ekk citer dia...^^

Citarasa Rinduan said...

sini tak banjir..
yang kena area batu pahat....

wah.. nak jumpa eik dec nanti.. suka2

Citarasa Rinduan said...

dh kn sembur ngan sis dah mamat tu.. huhuhu

Citarasa Rinduan said...

umi alya.


ala2 lawak kan untuk kami y dok serius berniaga.. hahhaha

Citarasa Rinduan said...

kak sha..
funny kannn..

Citarasa Rinduan said...

dana..
saiz xxxl pulak tu...

Citarasa Rinduan said...

KA..
kiranya selamba jer muka dia pandang tepat ke wajah ayu..
jawap..

air...iii.. i love u..

terlopong dan kecut perut sat ayu tadi. huhu

Citarasa Rinduan said...

js..
hahhaahah

lawak kannnn

eLL said...

berani betul dia. meh sini i 'lap' u punya muka dengan kain lap meja nih.

Citarasa Rinduan said...

ell.. hahahhh

lap terus dgn clorox

TiranaAduka said...

hahahhaha..
sabo sabo sabo....