CITARASA RINDUAN

Wednesday, November 7, 2012

Skuad ERA ke CITARASA RINDUAN.



Kalau terserempak dengan keter hijau menyala dan dipenuhi stiker yang mewah gitu.. pastinya korang faham apa maksud kedatangan mereka kan?.

Skuad ERA yang femes bukan sahaja glemer, tapi sanggup merendahkan diri ke pelusuk bandar seterusnya ke kampung-kampung untuk bertemu pendengar setia radio ERA... tahniah!!




Rezeki CITARASA RINDUAN buat kali kedua, skuad ERA sudi ke kedai makan kami.  Menu ringan selain mee bandung menjadi pilihan skuad ERA.

Seperti tahun sebelumnya aku tidak melepaskan peluang untuk bergambar bersama-sama mereka (lagilah adik2 skuad ERA baik hati dan sempoii seperti peragaiku jua..huhuhu)


Posing lagi sebelum mereka ke dewan sri Sayong Felda Sungai Sayong Kulaijaya untuk bertemu peminat radio ERA,paling best jawap soalan mudah boleh dapat hadiah pelbagai.. kannnnn...


tara!!!
hadiah pelbagai menanti pendengar radio ERA, yang ini kepunyaanku.. Thanks skuad ERA... Kak Ayu sangat terharu dengan kunjungan kalian ke kampung kami.


20 ulasan:

Kakcik Nur said...

Alhamdulillah. Rezeki Ayu. :)

Citarasa Rinduan said...

alhamdullilah.... kunjungan mereka menceriakan hati dan planggan jua pduduk kampung..
sangat terharu..
thanks Skuad Era..

kakcik. lps nie kita gather2 pulak ya

Daddy Ziyyad said...

wahhhh..dah dua kali tu skuad ERA ke kedai Ayu....bagus tu...tu pun promosi jugak tu..Tahniah..

Ada buat mee bandung ya? Saya nak rasa la..Insya Allah, kalau tiada aral, saya & isteri mungkin join konvoy ke selatan 1 - 2 Disember ni

Citarasa Rinduan said...

terima kasih daddy Zz.
syukur.. depa ingat mee bandung CR kot. heheheh.

ada doktor, siap paste lagi. Insyallah kita btemu ya..
bestnya

cHeRyNa PiReS said...

Bestnye kak...tahniah..mesti sbb sedap. Itu yg sampai 2x dtg. Keep up the good work ye ;-)

Citarasa Rinduan said...

thanks sha...
bt kamu jua tq sbb sering singgah blog sis..
terharu.. sis jarang bw

NadiRah said...

aritu jugak x silap dy dtg UTM... ^^

anyss said...

Assalamualaikum,

Amboiiiii!!! sakan!

Karukord Jagau's said...

hohohooo....awat tak bg tau awai2...kalau tdk mau aku singgah sekali :)

FnF Simple Life said...

wah sampai 2x skuad era singgah... mesti hebat penangan mee bandung CR ni

ieda said...

wahhhh sampai adik2 era tuu dah kenal ayu nie .. bangga akak ;)

Huszaini Haron said...

nak signnn!! hehehe

Citarasa Rinduan said...

nad..
hensem kan depa2 nie.. penyampai radio Era peramah gitu..

ada amik gambor tak

Citarasa Rinduan said...

waalaikumusalam..
hahhahaha.. gembira setelah 2 hari bsama airmata..
thanks Allah

Citarasa Rinduan said...

amboiiii...
jauhlah.. sini kampung gitu

Citarasa Rinduan said...

terima kasih..
biasa2 sahaja.. mungkin sbb adik2 skuad ERA ingat keramahan sis kot. heheh

Citarasa Rinduan said...

kak ieda..
alhamdullilah. ingat lagi depa kat Ayu..
terharu..

Citarasa Rinduan said...

papa kembar.. Ayu sains guna paste bandung eik.. hahah

Kella said...

wah.. untung la untungla!!
murah rezeki akak.. =)

TiranaAduka said...

Alhamdulillah rezeki sis...



Iman Haji Hambali.