CITARASA RINDUAN

Friday, November 2, 2012

Nasi Lemakkk!! Nasi lemakk....


Korang jangan hairan ya, walau daku berniaga nasi campur dan sarapan pelbagai jenis. Jujur tiap pagi aku tak makan pun sarapan yang dah siap untuk dijual. Ambil supliment terus buat aktiviti harian.

Yang hairannya, time cutilah baru tekak mahu itu ini, bangun jam 6pagi tadi terus mulakan operasi buat sarapan.
Pandang karbinet ada santan kotak.. auwwww nasi lemak in the making.

Korang minat nasi lemak tak? Gambar atas ini kepunyaan Umai. Bekal kesekolahnya. Macam biasa tanpa sambal. Heheeheh. Budak-budakkan...

PS:
Lepas solat jumaat, En Zalie ajak ke bandar.. auwwww ada suprise untukku kah?.

23 ulasan:

Sari Yusa Ibrahim said...

menyelerakan sungguh nasi lemak Ayu, agaknya setiap hari Ayu dah tengok banyak sgt makanan, jadi kenyang menengok jer kot, hehe

Citarasa Rinduan said...

kak yus..
thanks ya.. ayu kukus nasi tu. titik serai.
agaknya kan ayu dh xselera pandang mknn mcm2..hehhe

Nens Collection said...

bagusnyer kak kalo sy..pagi2 lagi dh mamam..dh ade depan mata kan..huhu..

Citarasa Rinduan said...

nens;
kalau kak makan.. rasanya sure kerja tertangguh.. hehehe
nak kejar masak lauk thari dgn cepat.

Sunah Sakura said...

sedapnye akak! saya suka sangat nasi lemak! hari2 kot saya makan nasi lemak kat sini..err..tak gak hari2...hampir hari2...haha

Mama Hanim said...

sedap tu.. kat kedah ni pun boleh kata kebykan kedai sedia nasi lemak utk bekfes.. hari hari makan pun sedap kan..hehe..

cHeRyNa PiReS said...

Jangan buat pasal. Gordon Ramsay kata itu antara benda yang susah nak dimasak dalam dunia.

So, respect diri sendiri kerana pandai masak nasik lemak :)

Ratu Hatiku said...

Sedapnya..lebih2 lagi tang sambal tu..terliur di buatnya.... :D

Nazayiena said...

Suka makan nasi lemak,tp nak kena control sikit le....

Kesuma Angsana said...

aduhai sedap sungguh ni

Kakzakie said...

Kalau kakak duduk restro Ayu semua kakak nak rasa. Ayu dah hari-hati mestilah tak teringin..

Nasi lemak Umai sama macam anak kakak juga tak bersambal.

Queenie said...

akak pun sker nasi lemak! wlp lpas makan ngantuk kemain menyemak! sambal nasi lemak menggoda sungguh!

sis...surprise untuk ku..ada?
muahahaha...dont forget this coming sunday ya, celebrate together gether...dialamaya...

JunAina said...

Akak sekarang no nasi lemak okeh! Sebulan 2-3 kali jerk...

Cida de' Nuanza said...

saya peminat setia nasi lemak! huhuhu

Rai Ourkizuna said...

ayu,
orang meniaga la lagi tak sempat nak makan sarapan..mak saya meniaga runcit pun kadang2 pagi sempat makan biskut cicah air milo je..

anyss said...

Assalamualaikum,
Dating berdua ek?

S! M4T4 C0KL4T said...

sedapnye nasi lemak tu...js jugak x sempt nk buat...hihi

eLL said...

umai tak suka sambal? rugi, rugi,

hihi

Acik Erna said...

assalam ayu..pagi tadi pun acik sarapan nasi lemak..lama dah tak makan nasi lemak..

ibuintan said...

nasikkkkkk lemak... menggoda tu Ayu, sesekali je tau

dwaty said...

sedapnya kak... pagi tadi makan 'nasi lemak rindu' namanya... hehehe

faraherda.razalan said...

Nengok sambal ayu tu, terliur sy. Slurrrpppp!

eelobor said...

ini lah menu aku setiap pagi sekali ngan teh tarik kurang manis