CITARASA RINDUAN

Friday, November 9, 2012

Selamat Tahun Baru 1434 H



Cepatnya hari berlalu... 5 hari lagi kita akan bertemu tahun baru. 
Azam baru?.. seperti tahun terdahulu, belum lagi azamku terlaksana... Belum ada keizinan dariNya, tawakal dan terus berusaha untuk diri sendiri.

Azam korang?...Tak payah lah syer.. hanya tutup mata untuk mengingati impian terlaksana kalian sudah tercapai atau tidak. Hanya untuk diri sendiri bukan untuk sesiapa..kannn.



Sarapan pagi 24 Zulhiijjah, roti butterscotch.. first time nak cuba.. harap2 sedap. Jemput-jemput Keledek untuk MIL dan En Zalie... rasanya? rangup.. Aku suka goreng panas-panas. Sedap..

23 ulasan:

Nens Collection said...

wahhh..sedappnyerr..dh nmpk kerangupan jemput2 tu..;)

teratak hati said...

Butterscotch tu mmg sedap..jemput2 nmpak dh tau rangup..sedapnya..

teratak hati said...

Butterscotch tu mmg sedap..jemput2 nmpak dh tau rangup..sedapnya..

teratak hati said...

Butterscotch tu mmg sedap..jemput2 nmpak dh tau rangup..sedapnya..

Sharifah Nadzarah said...

SALAM TAHUN BARU JUGA UTK AYU...MOGA TERUS MAJU...

Kniedaz said...

butterscotch tu sedap..roti yang saya makan waktu berpantang si kembar hehehe...

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

roti butterscotch akak tak kisah, jemput2 tu kisah, favourite tu!!

Gee® said...

Sedapnyaaa...nak ckit!

Kakcik Nur said...

Selamat tahun baru Hijrah, Ayu. :)

Citarasa Rinduan said...

nens:
biasa2 shj cengkodok tu.. smln masak daun turi lemak. lebihan keledek ada sebiji. terus ayu bt sarapan pg

Citarasa Rinduan said...

salina. first time makan..
kalau sblum nie kak beli kat bandar tggara. skrg jenama gardenia dh ada kat kmpung kak ayu

Citarasa Rinduan said...

ehhhhhh..
smpai 3 komen dr mu..

sure windu nie... ibu dia atau hakim? hahah

Citarasa Rinduan said...

terima kasih sharifah..

terharu.. amin

Citarasa Rinduan said...

kniedaz:.
rasanya mmg enak,cuma ayu xsuka sgt.

Citarasa Rinduan said...

ayu tau..
tekak kak ala2 kampung gitu..
awwwwwwww......

Citarasa Rinduan said...

kak gee..
thanks
.

sorry kak.. lama ayu xgolek2 ke blog kak.. ayu sibuk.. hati ini free. tapi tulah sibuk uruskan rumah y seminggu shj bkemas..

Citarasa Rinduan said...

terima kasih kakcik sayang

anyss said...

Assalamualaikum,
Mmmmmmx lama x buat cekodok wpun cekodok bawang -----> rindunya!

Daddy Ziyyad said...

salam maal hijrah Ayu..

roti tu mmg sedap!

Citarasa Rinduan said...

anyss..
cuaca sejuk2 mmg sesuai sekali dinikmati. kann

Citarasa Rinduan said...

salam maal hijrah doktor.
saya makan sekeping shj

Kella said...

roti tu emangnya sedapa sangat kak.. itu kegemaran kami sekeluarga.. =)

TiranaAduka said...

memang sentuhan dari cheff terbaik...

Oh ya sis... kalau sis ada kelapangan dan sudi nak godek godek blog TiranaAduka
Semua tentang TiranaAduka ada disini.

Terima kasih sis ......
moga persahabatan di alam maya ini berkekalan