CITARASA RINDUAN

Friday, November 2, 2012

Khemah kenduri kahwin?

Selepas solat jumaat kami mencari khemah mainan buat anak daraku, semuanya gara2 Umai yang hari-hari asyik berselerakkan ruang tamu,disusunnya kusyen tinggi-tinggi untuk dijadikan khemah.. Berletehlah nenek Umai bila ruang tamu dah macam tongkang pecah. Huhuhuhu.

Akhirnya bila perjanjian dah termeteri antara Umai dan abahnya, iaitu nombor peperiksaan dari 1-3, akhirnya Umai berjaya untuk mendapatkan hadiah berupa khemah macam gambar diatas.


Sampai rumah, ibu Umai secepat kilat capaikan hajat Umai untuk membentuk khemah didalam rumah, bukan khemah kenduri kawin ya.. (tiba-tiba, gelak sorang teringat komen blogger Anyss di FBku) hahahhah.
Gambar daku tu telah diambil oleh Umai sebab dia suruh abadikan dalam blog ibunya.. Amboiii


Alhamdullilah sebelum maghrib sebiji khemah telah tersedia didalam rumah. Hujung-hujung ibu Umai juga mandi lewat.. auwwww....


Yang tak boleh tahan... amboiiiii.. Bukan Umai boleh duduk dalam khemah, abah Umai pun join sekali.. pitaaammm gini!!

16 ulasan:

Karukord Jagau's said...

Nh abahnya sekali heheee

anyss said...

Assalamualaikum,
Hamboihhhh! suka lah tu dapat khemah comey lagu tu ;)

Queenie said...

ollo...seksinya anak ibuu..

jeBateja said...

Boleh muat plak si Papa nya erk kak.....

cik dila.. said...

hehe..comel :P

Ina said...

Amboi comeinya khemah...Nanti boleh la mai bercuti di langkawi..berkhemah kat tepi pantai..

Jom Bercuti Di Langkawi

senyumSOYA said...

waaa... untung umai..heheh]
tahniah2~

Citarasa Rinduan said...

hahaaha..
saya pun terkejut. saiz abahnya dhlah besor

Citarasa Rinduan said...

hahaaaa...
sorry kak Q

Citarasa Rinduan said...

waalaikumusalam..
mlm tadi angkut bw bilik tidoo.
kemain pujuk ibu dia. suruh tido dlm tu.. huhuhu

Citarasa Rinduan said...

saiz besor.
boleh masuk 5 org saiz Umai

Citarasa Rinduan said...

cik dilla pun comelll.
hehehre

Citarasa Rinduan said...

ina
thanks ya.

insyallah

Citarasa Rinduan said...

kan...
time kita dulu nk khemah kn join psatuan..
ingat lg khemah kt padang sekolah

Nur-nba said...

Wah tahniah buat Umai.. Happynya dia dapat duduk dalam khemah tu.. :)

JunAina said...

Sikit lagi ibu umai pun join sekaki...hehheee...