CITARASA RINDUAN

Monday, November 19, 2012

Bertemu blogger Linda Maniss buat kali kedua dan blogger Kasawari untuk kali keberapa entah?


Kalau korang baca entry yang ini korang pasti terkejut kerana buat sekian kalinya diri ini bertemu untuk 2 hari berturut-turut dengan blogger Linda Manis. 
Kali ini rezeki kami bukan hanya bergathering berdua, namun ditemani anak-anak blogger Linda yang cantik manis seperti uminya juga..

(berdiri dari kanan, blogger Kasawari bersama anak-anak blogger Linda Manis,
duduk kiri Cikgu Linda, CR dan Blogger Linda Manis)

Bertambah meriah dan ceria 4 Muharam 1434 H di Citarasa Rinduan apabila kunjungan dari blogger Kasawari bersama isteri tersayangnya Cikgu Linda, malah dibawanya juga seorang sahabat dari negara Iraq.

(blogger Linda, Cikgu Linda, anak-anak Linda Manis dan Pak Arab)

Terima kasih daun keladi buat mereka yang sudi bertandang ke CR, walaupun sekejap sebab masing-masing ada hal. Namun ianya meninggalkan kenangan yang sangat bermakna buat diri ini khasnya.

Gelagat kandid dari lanser kamera Blogger Kasawari yang hingga kini tawaku masih bersisa adalah:

  • Linda dan Azman fasih berbahasa English, malahan kami juga belajar berbahasa Arab, aku?? terlopoh sahajaaaaaalahhh


  • Terpinga-pinga aku tak faham, Linda tertutup-tutup mata tanda dia memahami dan asyik dengan suara pak Arab ituuu. Huhuhuhu (habis aku kena piat kat peha oleh Linda)


  • Mula-mula kami seriuss

  • Ku gelak tak hingatttt, sampai kedua-dua Linda ketawa geli hati...

  • Suka yang amat, hingga tak kering gusi kami gelak...

  • Soal jawab blogger Linda buat diri ini, hingga tekanan telah ku lepaskan pada tiang yang tak bersalah ituuuuuu.. huhuhuhuu (mujurlah ada kamera dari Azman, buat kenangan kami)



PS: Kredit to Blogger Kasawari a.k.a Azman Ahmad diatas gamabr-gambar yang disyerkan di FB, juga ucapan ribuan terima kasih atas kenangan yang terindah di pagi hujung minggu 18 Nov 2012

24 ulasan:

faraherda.razalan said...

Mana tau kot sy pulak ade rezeki berjumpa dgn Ayu? Heheheh~

Acik Erna said...

tak tau pulak bila kita akan bertemu kan ayu

Jemari_Suri said...

bestnye...bila la nk gelak2 camtu gak...hehe

Huda said...

E'eh kak linda laaa..itu sepupu kita tu..hehe, mesti dia balik kg dia kan tu yang dapat jumpa ayu tu.

Kakzakie said...

Nampak ayu jadi keciiikkk benar bila berada bersama mereka.

Gelihati sangat nampak sampai kakak pun ikut senyum sama

Nazayiena said...

Seronok sekali ya berjumpa dgn kwn2 blogger...

Daddy Ziyyad said...

Pak Arab iraq tu makan apa ayu? :P

Yunus Badawi said...

LiNda manis tahu berbahasa Arab ke? Wah terer dia

Mat Gebu said...

Hahaha... ayu, che mat baca tajuk entri je rasa nak tergelak, terutama bab blogger kasawari tu...kali berapa ntah...hahaha...pstt tu pak arab ala2 ILUS ke...pitammmm's >_____<

Citarasa Rinduan said...

insyallah fara..
pasti ada jodoh kita dgn izinNya

Citarasa Rinduan said...

acik...
tamo kata gituuuu

insyallah.. lps nie kita pula

Citarasa Rinduan said...

js...

boleh...
nanti ke jb singgah CR ya

Citarasa Rinduan said...

subhanallahhhh..
kecilnya duniaaa..

ya huda, linda balik BT

Citarasa Rinduan said...

kakzakie.
hahaaaaa.. penat tawa.

mmg ayu nampak kecil kan.. heheee

Citarasa Rinduan said...

ya naz..

mmg seronok ssgt..
next time kita ya

Citarasa Rinduan said...

doktor...
dia xmakan apa2 pun..

sblum tu dh mkn kat hotel

Citarasa Rinduan said...

YB..
dia idaklah fasih..

tapi paham sikit2...

linda sgt manis kannnn.. mcm gula2..
eh... yb kan dh pernah jumpa

Citarasa Rinduan said...

hahaaaa..
y kelakor kan cik mat..
abg kucing siap tanya. xada majlis kawin sepupu ker?

hahaaaaaa....

teratak hati said...

Bestnya berjumpa..bwk family lg..ayunya kak ayu waktu ni..:)

Nur-nba said...

Ayu memanjang gelak je.. Seronok melihat pertemuan rakan2 blogger...

Pak nujum said...

yg baju kurung merah tu macam kenal je....orang rumah zulkeflee yg keja kat narsco kan....dia org bandar tenggara kan...

Wak Gelas™ said...

peha wak pon X penah kena piat dgn si linda miamanis tuuu.. kuikui2

LiNda said...

Yunus Badawi ,
saja tanya saya fasih bahasa arab or tidak kaans...
motif ??
nak gelakkan saya lah tuh tuh ..

nyamffah ,, fah,,fah...

LiNda said...

Haiii Huda ,
iyalah Kak Linda mu ini .. ^_^