CITARASA RINDUAN

Saturday, November 17, 2012

Kunjungan blogger Linda Manis dan Blogger Azian ( 4 M )



Seawal jam 9 Pagi blogger manisss sudah bertandang ke CR... dipeluk dan dikucupnya pipiku. ( Masa ini aku malu2 maklumlah ku berpeluh2 untuk memasak lauk pauk berjualan tengahari).


Indahnya saat dapat bersembang2 dengan Kak linda, manis.. peramah dan  dan murah dgn senyuman..

Kak Linda thanks tau, kerana hajat Ayu untuk bertemu kak buat kali pertama tertunai akhirnya.


Jam 10pagi berikutnya, setengah jam selepas blogger Linda ke CR, Blogger Azian bersama 2 'M'nya.

Ikutkan Azian ada 4 'M' tapi, 2M lagi ditinggakan. Walaubagaimanapun kedatangan Yan sekeluarga membuatkan yang indah-indah sahaja pagi 3Muharam di CR


Nyenyaknya tido, kalau blogger Kak Zakie bersua pasti digomol2 si kecil ini. Gebuss dan montok..

Wajib poss gambar berdua di CR.


Telur masin sebagai tanda ingatan dari Yan buat diri ini.. Ku suka... Terima kasih yan..(Yan ada bela itik tau, tak lama lagi jadi pengusaha telur masin adikki itu, Insyallah)




Kesayangan Yan En Mamat yang membantu merialisasikan impian kami bertemu buat kali ke 3..thanksss sudi ke CR..

PS: insyallahh. Dengan izinNya bulan dec ku bakal bertemu dengan blogger yang lain.. Harap ada jodoh kami. Siapakah? tungguu..

14 ulasan:

Ena's Palace said...

seronoknye dpt berjumpa ngn blogger..
siapa pula bakal menjadi yg bertuah selepas ini yer..

Murni Alfathunnisa said...

saya masih jeles ok~ mana itu kak linda..dia kena peluk n cium pipi saya jugak nanti! haha...ayu pun sama!

Citarasa Rinduan said...

Ena..
penat saya berjualan. bila bertemu blogger2 or sahabat y lain y sudi bkunjung ke CR..
hilang macam tu jer...
syukur. kawan2 spoting...

Citarasa Rinduan said...

murni:
kak linda jumpa kawan2 sek dia dulu kat kulaijaya.

tadi lipstik kak Ayu tertinggal di bibir kak Linda.opsssssss.. bawah bibir sebenarnya


okey..kak ayu pun nak cium peluk murni

gadisBunga™ said...

nak bergegas ke CR tadi tapi ada keje kat opish. kalau tak boleh dah bersua muka kan??

Citarasa Rinduan said...

gb...
tak apa memahami. 1dec jgn lupa tauu

teratak hati said...

Ala kak ayu tk ckp awal2..miss azian tu senior danlecturer sy ms study uitm dulu..betul kn dia lecturer?ala klu pergi td dpt jmpe..dh lama jgk tk jmpe dia..hehe..

Citarasa Rinduan said...

ya Salina..
dia lecture uitm pahang..

alahaiii..

ieda said...

seronoknyaaa ayu dah jumpe blogger .. bila nak jumpe akak lak nie ;)

Acik Erna said...

Assalam ayu..seronok kan bila dapat bersua muka dengan kawan2 blogger

Daddy Ziyyad said...

projek menuju ke CR tu 1 dec ya? pukul berapa nak berkumpul di CR? Saya nak hadir :)

Kasawari said...

sayangnya tak dpt join.. kalau tak leh jumpa kak linda tu..ni sampai bila ada kat sini ek.. ?

Wak Gelas™ said...

wak pon bisa malu2 jugak kalo kena peluk kucupnya pipi wak jugskk.. ahaaKs

TiranaAduka said...

Assalamulaikum....
salam di hari minggu...
Terima kasih sudi singgah blog TA sis..
Wah bisnes women rupanya......
Maaf sis lewat sampai dan balas komen sis sis....

Terasa malu pula saya melawat blog sefemes sis nie....kecik rasanya TiranaAduka...
maaf sis singgah meninggalkan jejak disini....


From TiranaAduka.....: Sakit itu Ada Hikmat sebenarnya