CITARASA RINDUAN

Wednesday, November 21, 2012

Wordless Wenesday: Kembar 2





Masih ingat entry kembar 3? tak cukup tangan ku melayan karenah mereka.. suaraku pula kembang dan lantang macam mak tarzan (Eh, istilah mak tarzan tu buat aku teringat blogger Azie Azah)

21 ulasan:

anyss said...

Assalamualaikum,
tomey! tomey!

Citarasa Rinduan said...

waalaikumusalam..
anyss..
dh 6hari rumahku berseri2....

ainnoraini said...

mmg comey kembar tuu...
seronok diarang tu yee..

kakngah said...

meriah la rmh ngn suara diorg....

suri solehah said...

dah lama tak berbelog ayu..mesti akak terlepas cerita kembar ni...keriuhan ngan anak adalah kebahagiaan kitakan:-)

Citarasa Rinduan said...

kak...
dr tadi pi mall jalan.. semua kata kembar.. hahahha
. suka!

Citarasa Rinduan said...

hahha.

bising ssgt

Citarasa Rinduan said...

welcome back kak suri sayang...

anak saudara ayu y dtg bcuti. umai suka ada kwn

Munnafendy said...

mmg nampak mcm kembar la umai ngn sepupu dia..ngam plak tu :)

Daddy Ziyyad said...

hahahaha..

wife saya pun kadangkala jadi 'mak tarzan' !

munna said...

ala tomey tomey....

the malay male said...

happening

Kakzakie said...

Bukan selalu pun. Tapi happy kan bila ada mereka.

syiela said...

mesti tak nak turun dari kuda tu :)

Acik Erna said...

ayu..bila lagi nak tunjuk bakat..ni la masanya he he..test vokal

norhidana said...

bdk2 pun mcm org tua kan, kalu dh kwn baik sume nk sama lbh kurang... dr muke tak sama org blh tgk lbh kurang sama je

mama maman aka yana said...

CAM KEMBAR LA..

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) said...

Salam kenal,

Comey betul si kembar tu...

Jgn jadi tarzan sangat nanti terperanjat pula monyet di hutan hehhe...

Akak follow ye...

Yunus Badawi said...

kat rumah ni emak adam jadi mak tarzan bila nak panggil anak2 makan .... huhu

eLL said...

riuh rendah, bestnya cuti sekolah. macam nak balik kampung hari ni jugak

Nens Collection said...

hehe..biasa dh tarzan2 ni..sy anak sorang pon dh jd hantuu..kiki