CITARASA RINDUAN

Sunday, February 7, 2010

bolehkah aku




hai yuyu....
ramai yang mempertikaikan tentang kebolehan aku
ada yang kata buat apa ko suff internet?
tak ada kerja lain ker?
asyik chat jer, hubby tak marah ker?

memanglah aku nie sibuk dengan berniaga..
tapi aku ada naluri dan kehendak juga
seperti wanita yang lain
punya kebolehan...kejayaan
kalau mereka boleh
semestinya aku boleh...
BOLEH APA TU?

aduh...............
jawapan aku.............
boleh lakukan sesuatu yang lain dari diri aku
contohnya dengan memperkenalkan kedai makan...CITARASA RINDUAN..
keistimewaan, apa makanan yang lazat2 dijual....
buat penat jer kedai makan ku bernama CRR...
mestilah nak orang sentiasa rindu.......
bukan rindu orangnya yer...
rindu kat makanannya,....
heheeheh

okeylah,..aku terus terang
aku sedang bertukus lumus dengan pertandingan tau
shyy......
bukan ratu cantik tapi......jeng2x....

suka2 jer aku kan...........yang penting hidup kena happy...
jangan asyik berdepan dengan masalah..kalau nak di ikutkan memang semua orang tak akan dapat lari daripada masalah.....dari yang kecil atau yang besar....


apa pun........kepada semua kawan2x
bantulah aku merialisasilakan impian.....
tanpa bantuan kalian siapalah aku
(ewah3x......macam pertandingan AF pula)...
wawawawa....

mari ramai - ramai vote aku

6 ulasan:

Zana Nordin said...

wah kak ayu
zana baru tahu akak ada blog
apsal tak war2 kan..leh ler sesekali menjenggah di kala lapang..
btw
gud luck kak...
apa yg penting...dlm apa jua yg kita lakukan
niat kita..keikhlasan kita...dan tekad kita....
usaha, takwa & tawakkal...insya allah
apa juga kerja yg kita lakukan...pasti boleh punya

Zana Nordin said...

oppss....guna account mamaminishoppe plak
btw
kalau rajin...leh ler jengah blog zana yerk
http://littlestoryfromlittlefamily.blogspot.com

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

terima kasih zana..akak pun baru tahun nie mencuba blog untuk memperkenalkan kedai makan....

semestinya kita boleh........wanita boleh.........go2x.....

insyaallah...kak akan sentiasa follow blog awk..tq sayang

lana leopard said...

Hai Ayu....

Percaya dan yakin pada diri sendiri k. Mmg byk gak yg tanya sy, ko layan fb, layan blog, chat ni mcm xde laki je... mcm xde anak je... Mmm... Hanya kita yang faham apa yang kita buat dan ingini. Yang penting jangan sampai lupa diri. Kan Ayu kan....

Ada gak m'pertikaikan banyak nye lah masa ko kan melayan internet ni. Dan sy, senyum je lah. Bg sy masa bukan dia yg cari kita tp kita yg cari dia. Wlu sy selalu surf internet tp rumah tidak lah di biarkan bersepah, Hubby n anak selalu makan masakan sy. Org tua2 kata nak tambat hati suami kenalah melalui masakan. Dan anak pulak, klu nak anak selalu dgr cakap kita, selalu lah beri dia makan dari air tangan kita. Tp bila jwb mcm tu, org akan tanya balik, sempat ke ko buat semua tu. Knp tidak?

Sy akn cuba sampai rumah sebelum pukul 7. Sampai rumah mesti selinsing lengan memasak dulu. Alhamdullilah di kurniakan suami dan anak yg tak cerewet dn sggp sama2 menolong buat kerja rumah, m'jdkan kerja sy lbh mudah. Dn klu hari bekerja dorang tahu, hanya masakan yg simple2 sy hidangkan. Tp hujung minggu sy akn cuba tunaikan permintaan dorang. Dan waktu sy surf tenet, anak sy akn berada kat sblh smbl buat kerja sekolah @ latihan2 yg sy beri. Sy tak hantar anak saya tuisyen sbb sy rasa sy msh mampu utk mengajar dia lagi.

Dan yg pntg Ayu... Kadang2 org ni x blh terima bila kita ni mcm superwoman... Isteri, Ibu, Bekerja, layan tenet dn mcm2 lg... Itu tandanya kita ni cergas... Betul tak? Apa pun macam Ayu cakap.. Janji happy....

Ok lah Ayu.. nanti kita kongsi cerita lagi. Seronok ada kawan ramai n berlainan negeri. nanti klu sy ke Johor blh lah sggh kedai Ayu kan. N klu Ayu rajin, jenguk2 lah blog sy lak ek. http://lanaleopard.blogspot.com/

Siti Ruhayu Ab Rahman said...

kak aidil

terima kasih kerana menyokong ayu

sesungguhnya berkawan dgn kak, seperti layanan dr kak long ayu..

terima kasih sekali lagi atas nsihat dan tunjuk ajar

ayu sayang kak.....

shnadzarahalhabsyi said...

Askum sis ayu...tima kasih lah yer follow blog sy...n tima kasih atas ulasan sis tu..sy x perasan de ulasan hihihi..sy bajet xde sape nak jengah blog sy ni...sy org JB duk tmn daya...klu sy gi area sis sy nak singgah la restoran sis...sy ni baru jer berblog so byk yg xtau lagi..nak tye sis ni..klu nak reply ulasan camne yek..x brape reti la..hihihi klakau jerkan..nk kata buta IT x jugak..rabun kot..kikiki..pe2pun TQ AGAIN N SLMT BERKENALAN...