Photobucket Photobucket

CITARASA RINDUAN

Sunday, February 7, 2010

salam ahad........


selamat pagi yuyu
salam ahad..dan selamat berhujung minggu
hari ini,aku tak bekerja pagi, alah2x roling shift dengan mak...so,petang sahaja aku ada dikedai sehingga lewat malam

memandangkan hari ni, aku tak ada aktiviti mengemas...aku lebihkan masa untuk jogging..
seawal 7pagi,aku telah berjanji dengan kawan baikku untuk berjumpa dipadang awam f sungai sayong..

udara hari ni,elok...sejuk,walaupun begitu..hawa jam 8 pagi dah mula panas,bila kami jogging....peluh mula menitik...4 kali round,kami tak sedar yang kami ada kelas j-robik.....

sampai sahaja ke dewan sri sayong...peserta tak berapa ramai...
namun,kami teruskan juga, aku nie dah lah tak pernah join.... rasa macam ayam berak kapur pula.,...macam2 langkah...........hancus pun ada.......

wawawawa......tapi..aku teruskan juga langkah2x...ada zapin, poco2, taichi..mambo pun ada........
redah jer lah ayu...............


tema kelas kami merah............janji merah....



setengah jam kami meneruskan langkah2x j-robik... maka bertambah2x pula perserta..........
perbezaan antara j-robik dan senaman lain..aku rasa ianya lebih mudah...peluh pun keluar lebih laju....harap2x cepatlah aku pelajari langkah2x j-robik ini.....


0 ulasan: