CITARASA RINDUAN

Sunday, October 21, 2012

Kelas solekkan bersama Jazzneyta Rahim

(Para pelajar sudah pandai bersolek sendiri. Yahoo!l

Pertama kali dalam hidupku, belajar ilmu solekkan dan aura diri. Siapa kata tukang masak tak boleh berhias? Ewahhhh..(baru join satu kelas, aku sudah berubah rupa.. hahhaha)

Syukur, bila dapat pelawaan dari sahabat baikku Seri dan adiknya Ema untuk mengikuti kelas solekkan, kebetulan En Zalie mengizinkan aku terus daftarkan diri.

Pada hari ini  (21 Okt 2012) selepas menyiapkan masakkan untuk berjualan kami berenam (termasuk anak2 tauu, Pengajar kat kelas tu izinkan kami bawa anak2 ke kelas, memang sempoiii) dari felda sungai sayong terus ke kelas di Skudai, Johor.
Yes,... berjumpa juga dengan pengajar mak andam yang bernama Jazzneyta Rahim,seorang pengajar yang memang peramah. Walaupun kelas yang bermula agak lambat kerana masih ada pelajar yang belum datang, tapi kelas berjalan dengan lancar.

Ku betul-betul teruja apabila dapat belajar ilmu solekan dengan betul. Lihatlah wajahku.. Hari pertama dalam kelas aku dah boleh solek sendiri, comot tapi dapat pujian tauu.. Hahahha


Inilah wajah guruku, Freelance make up artis TV program/astro dan mak andam. Masih muda belia lagi tau....
Sessi kelas berjalan dengan baik, aku yang letih sebab kepenatan di CR dan perjalanan jauh secara automatik segar bugar di kelas, rugi kalau tertinggal satu perkara... Hehehehhe



Kalau korang berminat nak belajar teknik bersolek dengan baik alu memang cadangkan korang ke kelas Jazzneyta Rahim.

Yuran: RM150, belajar sampai pandai.
Alamat:Grace Studio, Mutiara Rini ( baris balai polis)
Semua disediakan seperti make up,ruang solat,photografer,telekung dan sijil.Bawa nota,pen sahaja.
No Telefon: 0108847664

20 ulasan:

Queenie said...

tu diaaa....berderet brushes!

masuk dapur berderet senduk sudip, masuk bilik berderet alat mekap haha

akak pun sker mekap2 ayu...kena la jaga anugerah Tuhan kat kita kan, wlp orang tengok kita tak lawa, kita melawa bukan untuk orang, kan?

eleeeeh...tu dah lawa2 tuh nak jadi penggoda lah tur!

larrriiiiiiiiii......

teratai said...

bersolek ala kadar je ke sekolah...:)
Kat sekolah ada juga buat kelas solekan dari Syarikat Clara utk pelajar2 lepas PMR!

munna said...

fuyoooo..... lepas ni makin cantik lah ayu...... bagus juga tambah ilmu....

Aisy Nasiha said...

tu dia..byknya berus.. kalau anak dh besar sikit teringin juga saya nk join..tp skrg ni mesti rugi je masuk kls sebab nk pakai mekap tak da masa

Citarasa Rinduan said...

kkikikiki..

rahsia tau bab2 sudip, ada mcm2 koleksi ayu..
kak Q.. ayu mmg tak sangka dpt join class. ikutkan jadual mmg pad sgt. maklumlah hujung minggu planggan ramai

dpt green light dr en zalie.. mmg xcaya ko..... lompat bintang terus..

(ku rela bgelar penggoda u sicantik kak Q)

Citarasa Rinduan said...

kak teratai.
serius. ayu klu boleh nk masuk class make up smpai mahir. teringin ssgt bab2 seni walau jari jemariku lasak. kikiki

Citarasa Rinduan said...

cantik u suami boleh kot munna.
klu kat luor.. biasa2 jer. heheee

betul tu munna. dpt ilmu, tambah kawan.. syokkk

Citarasa Rinduan said...

aisy... mmg boleh. klu anak dh besor br bermake up ya.

skrg kump duit u pi class heheee

Acik Erna said...

assalam ayu..ayu memang dah ayu..bila dah belajar..makin la bertambah ayu

Citarasa Rinduan said...

wsalam..
acikkkkk.hehee... niat bukan nk cantik tapi mmg nk tmbah ilmu.
mana tau leh mgajor org lain pula. hee

Lelord said...

Pasni tolong make up kan akak ek

Mrs. Abi said...

tudiaaaaa bersusun2 berus n alat mekap...hahahaha....

..::..aRe-Na..::.. said...

waa,behnya..patutlah orgnya cantikk
pandai make up....:-)

Emma said...

cun solekannya

Citarasa Rinduan said...

boleh kak...

byrnn 30ringgit ya.. hahahaa

Citarasa Rinduan said...

awinnnnn
kannnnn...

byk tu fungsinya. dulu teringin nak ada. skrg dh memilikinya

Citarasa Rinduan said...

are na

terus pipi kita naik pink..
hahahahaha.. kita biasa2 jer. make up y naikkan seri

Citarasa Rinduan said...

solekkan tu u pi pasar kata cikgu kita...
byk lagi nk kn belajar

Nur-nba said...

La kat Skudai ke.. Time ni Nur balik kg.. :(

Citarasa Rinduan said...

nur.
xper..... nanti kita ajak klu ada class lg ya