CITARASA RINDUAN

Monday, October 1, 2012

Kenangan lama....


Semalam ke majlis kahwin.. tersua bekas tisu yang disusun cantik. Seriusss... aku tak sabar nan tayang buat entry. Tapi sayang line internet entah apa2. Baru 2-3minit lepas pakcik TM tolong betulkan petang ini.

Korang pernah jumpa tak tisu yang diubah seperti tu?. Zaman sekarang bekas tisu pasti yang dalam kotak, kannnn....

16 ulasan:

Aisy Nasiha said...

Tak pernah jumpa lagi..memang unik. Rajin orang yang membuatnya ni.

pB said...

tak pernah tengok la pulak

Sari Yusa Ibrahim said...

teringat dulu time rewang berebut2 mendesign tisu macam ni, hehe

Mrs. Abi said...

tak pernah tgk pun kak....huhuhuhu....cantik.... ni kalo awin budak2 lagi konpem satu per satu cabut smpai puas hati....hahahahha

aDisH.sHidA said...

DULU KALAU TIME KENDURI KEJA ANAK DARA BUAT BENDA NIE LA...AYAT ORANG VETERAN..NIE NIE DOK MNYEMBANG JE..P LIPAT TISU BUAT NENAS...HEHEE

Nazayiena said...

x pernah jumpa lg,kreatifnya org yg buat tu kan...

Nens Collection said...

a'ah..cam zaman2 dulu kan..bekas telur org kawen pon balut kan tisu jek..nostalgia je..;)

Kakzakie said...

Kratif dan rajin nie Ayu, kalau kat kampung-kampung memang rajin mereka buat macam inikan...

Eh... pger Ahar food ye. Itulah tempat selalu kakak singgah Ayu..

Rai Ourkizuna said...

zaman dulu kerap nampak arrangement yg macam ni..skang kat kampung2 pun da susah nak jumpa..

Tinta Emas said...

zaman saya kawin dulu mcacam ginilah disusunnya tapi lebih kemas dan terkuncup sedikit...yang ini sudah mengembang...

teratak hati said...

Pernah jumpe masa kecik2 dulu klu ada kenduri kawen rumah sedara mara..skrg dh tk jumpe..tisu bagi dlm plastik tisu tu je letak atas meja kan..

kak tini (umialya) said...

akak pnah gubah, rasanya ingat lg kot cara2nya

insan marhaen said...

Nilai sekotak tisu
------------------

bila di dalam kotak
semua orang tak indah
buat mengesat mulut
mencuci najis, malah.

tapi bila telah di gubah indah
nilainya berpindah
menjadi hiasan
dulu menyebik kini memuji megah.

faraherda.razalan said...

Ayu, ni zaman dulu2 je ade nie. Heee~

Kesuma Angsana said...

unik ni, rasanyer masih ada yg wat cam ni!

teratai said...

Tak ada dah sekarang....memang tak jumpa dah sekarang niBagus juga ayu ambil gambar buat kenangan!