CITARASA RINDUAN

Friday, October 5, 2012

Teratak Ibu sedang diubahsuai


Alhamdullilah, sejak syawal yang lepas hari ini dalam jam 12.15tengahari kami dapat pulang ke kampung, rindu dendam sangat menebal dihatiku terhadap bau aroma tanah dan udara aku dibesarkan.


Ramadhan lalu, kami adik beradik pakat mahu membesarkan ruang rumah iaitu 2biji bilik tidur dan 2biji bilik mandi + bilik air. 
Nampaknya batu dah meninggi, harapan Aidiladha nanti pastinya keempat2 kerja ubahsuai itu akan siap dibina. Insyallah

PS: moga kedua orang tuaku selalusihat2 sahaja. Amin

19 ulasan:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

salam Ayu..klu time raya/kenduri/cuti ramai anak cucu blk kg...mmg elok la diperbesarkn umah.
Mcm MIL k.atie anaknya ada 6 org...bilik kat umah MIL ada 7,kat atas 4 & kat bwh 3 bilik.

zino said...

Tak lama lagi siap la tu

Citarasa Rinduan said...

KAK ATIE;
waalaikumusalam..
ya kak.... family ayu 5 beradik. tu tmbah lg 2... anak cucu btambah tu y ibuabah mau besarkan...


ABAH ZINO;
Mudahan... amin... tq uncle

Acik Erna said...

assalam ayu..mudah2an sempat ayu tidur dibilik baru nanti

Citarasa Rinduan said...

ACIK:
Wassalam...
isnyallah...
tapi Ayu dah ada bilik sendiri.

ainnoraini said...

raya haji ni ada bilik baru la yee...

Ena's Palace said...

Wahhhh...raya umah br la nnt yer....sronok la

ummiarissa said...

saya pun jika ada wang lebih teringin nak besarkan rumah mak..maklumlah kawasan rumah teres kat KL suntuk sangat...kalau nak besarkan kos pun tinggi sikit...mesti suka dapat berkumpul raya haji ni ye..

teratai said...

Seronoknya balik kg...lagi seronok bila tengok plan berjalan lancar.

cHeRyNa PiReS said...

semoga terlaksana hajat...insyaAllah...tak sabar nak tgk deco nanti. ada ala2 eric tak agaknya:P

kak tini (umialya) said...

untungnya bila adik beradik bersatu hati

Murni Alfathunnisa said...

itu la lebihnya duduk kampung..boleh tambah dan ubahsuai ikut keperluan! :-) suka tauuu

Kakzakie said...

Ayu... kakak tak tengok rumah tapi kakak tengok deretan bunga yg menggoda betul. Cantik/subur baja apalah mak guna nie...

anyss said...

Assalamualaikum,
Saya juga macam kakzakie...dok berkenan tgk bunga2 nan comey molek terindah tu...

Sari Yusa Ibrahim said...

insyaAllah, tak lama lagi pastinya sudah tersergam indah

Yati Omar said...

Salam kenal,

Follow u. Jemput singgah blog saya.Ada contest. Cuma perlu LIKE fanpage saya untuk menang. Saya mencari 2 pemenang. Hadiah bernilai RM60. Bilangan pemenang mungkin ditambah jika penyertaan memberansangkan :-)

http://mama-iloveu.blogspot.com/

TQ.

Alin Marlini said...

e..e..cantik2nya bunga hati2 tu...

Queenie said...

insyaAllah raya haji ni tentu lebih selesa...

untung bonda ayu ada anak2 yg prihatin.........moga diberkati usaha kalian...

Kella said...

kak... cantik nya bungan bunga yang menyambut di depan rumah!!! cantik sungguh.....
semoga pembinaan dipermudahkan hendaknya.. =)